Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander I

Robert Janowski, 7 lat temu
Silnik 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 112 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Mitsubishi Outlander I 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW 2004-2006 - Oceń swoje auto
4,46
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Spodziewałem się znacznie więcej wad podwyższonego zawieszenia i środka ciężkości, poza tym, o czym nie pisałem dotąd - wiem że suv to nie terenówka, ale co do outlandera I o ile nie mamy ambicji "offroadowych" to świetnie daje radę w naprawdę trudnych warunkach jak nierówności i błoto czy śnieg po ośki. Dojedzie zima do każdej leśniczówki ;) Kiedyś w śniegu spadłem z mostka tylnym lewym kołem, wyjechałem na dwóch kołach lewy-przód i prawy-tył tylko miały przyczepność.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy : piszczą mi mimo że klocki, tarcze wymieniane
5,0
Całokształt
Posiadam auto już sporo czasu i cały czas daje frajdę z jazdy. To specyficzny samochód, w mieście nie pokazuje pazura, szkoda go zresztą męczyć od świateł do świateł, w trasie (jak na swój segment) i w złych warunkach pogodowych jest świetny - jak dla mnie nowsze kawałki "Zakopianki" zimą to miejsce dla tego auta (rzecz jasna umiejętności kierowcy ponad wszystko pozostałe!)
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik evo - ww specyfika, jest klasyczna turbodziura. Nie jest to "rajdowe" coupe, ale za to daje radę z 4 osobami i bagażami całkiem nieźle. znakomicie na wyższych obrotach i w obszarze 80-120 km/h, w trasie 150 to nie jest jakiś szczególny wysiłek, wyżej = nieco gorzej.
4,0
Skrzynia biegów
Jak dla mnie trochę za ciasna i póki nie rozgrzana zimą haczy, kwestia przyzwyczajenia jak dla mnie
5,0
Układ jezdny
Znakomity, Przy swoim środku ciężkości po prostu najlepszy z tych z którymi miałem doświadczenia. Sztywny, zakręty o ile nie ryzykownie to nie odczuwa się, o ile ryzykownie nieco potrafi zanurkować. Zwrotność na poziomie przeciętnym, Czułość kierownicy bardzo dobra, trochę drgań przenosi na wyższych prędkościach, ale za to czuje się drogę pod oponami
Komfort
4,0
Widoczność
Przyzwoita.
5,0
Ergonomia
Samochód dla faceta - bez bajerów, udziwnień, klasyczny, "skromny", wszystko co trzeba jest pod ręką, u mnie jest jeszcze zamontowany od początku w serwisie "intercooler" - wyświetlacz jaskrawie świeci i nieco drażni. Fotele nieco "ciasne" ale to dobrze, jakość materiałów bdb, skóra mimo swoich lat bdb. Kierownica proporcje i czułość - bdb
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Manualna, klimy nie używam praktycznie (nie lubię) ale działa długo, skutecznie, rzadko dotąd chyba 2x nabijana, ogrzewanie działa jak powinno
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Adekwatnie do segmentu, jak dla kierowcy wygodnie, z tylu nie słyszałem nigdy skarg.
4,0
Wyciszenie
Do 140-150 przyjemnie, potem gorzej, opony mam zawsze dobre, to kwestia bryły auta, relingów.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie jest tragicznie, zawsze to Mitsubishi, ale jako że auto już starsze to są zamienniki (osobiście raczej nie używam zamienników)
5,0
Stosunek jakość/cena
Ogólnie jestem bardzo zadowolony, mam wersję "Alpine Edition" z końcówki modelowej, zatem ominąłem "grzechy dzieciństwa" modelu. Ponadto mam poważny problem po tych latach z wybraniem następcy - to o czymś świadczy :)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie zauważyłem, zużywają się różne rzeczy i tyle, obowiązuje stara zasada "nie dbasz - nie masz"
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
13,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
11,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi Outlander I