Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander I

Dark10, 9 lat temu
Silnik 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 75 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mitsubishi Outlander I 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW 2004-2006 - Oceń swoje auto
4,08
4% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
4,0
Całokształt
Samochód nie za duży ,nie za mały , daje przyjemność z jazdy, ogólnie polecam
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik ma elastyczność tak od 2000-4500 obrotów, potem widac spadek momentu, ale i tak jest czym pojeździć kiedy trzeba wyprzedzam bo 300 MN jest przy 3500 wiec nie trzeba piłować żeby jechał. zrobiłem nim 20 tys prze 3 miesiące- nie bierze oleju, założyłem lpg i nie jest zle. szybko sie nagrzewa - jednak w hondzie było szybciej
4,0
Skrzynia biegów
czasem haczy jedynka i wsteczny ale to podobno standard w tym modelu,
5,0
Układ jezdny
bardzo dobry, ładnie tłumi nierówności, na autobanie jedzie jak po szynach - twardy tył daje znać ale nie psuje komfortu jazdy- w moim mimo ze 8 lat już ma to amory maja po 85% sprawnosci- ale to tylko zasługa niemieckich dróg bo stamtąd go przywiozłem.
Komfort
4,0
Widoczność
w tym modelu bez czujników parkowania trudno jest, widoczność dobra na boki i przód,
4,0
Ergonomia
brak regulacji kierownicy w pionie, a poza tym to ok, mam 2 dzieci i dajemy rade z pakowaniem wozka, i innych rzeczy do bagażnika.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
grzeje szybko w zimie, lato klima działa ok , na parowanie szyb jest szybki program na włączniku i parę chwil po problemie, brak nawiewu z tyłu
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przestrzeń dla kierowcy- ja mam 183 cm i dobrze sie siedzi, fotele -jest regulacja w kilku płaszczyznach i podparcie kręgosłupa też. z tyłu też jest dużo miejsca - 3 osoby moga jechać w miare komfortowo, regulacja tylnej kanapy na plus
4,0
Wyciszenie
jak pisałem wyzej- wg mnie jest lepszy niż honda hrv, przy normalnej jeżdzie dobry komfort,w środku cichy - przy 3000 obrotów jest 120 km - i cichutko w porównianiu z hondą - prędkosć autostaradowa też da się normalnie jechać i rozmawiać -
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
pali ile się chce - w zależności od szybkości, na razie wymieniałem rzeczy eksploatacyjne, wiadomo ze nie w aso bo to prosty samochod jest
4,0
Stosunek jakość/cena
dobry - za to co oferuje to polecam
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie -spaliła mi sie żarówka świateł mijania lewa, łatwy dostep zeby wymienić to na plus
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Outlander I 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
Średni koszt przejechania 100 km
39,50 zł
12,9
l/100km
14,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Mitsubishi Outlander I