Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander I

Solo, 14 lat temu
Silnik 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 103 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mitsubishi Outlander I 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW 2004-2006 - Oceń swoje auto
4,69
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : SUPER dynamiczny silnik, rewelacyjne przyspieszenie i pewność napędu 4x4
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Korozja pojawia się w miejscach łączeń osłonek plastikowych i nadkoli/drzwi oraz pod samochodem
Zawieszenie : Skrzypi jakbym taczkę prowadził
Układ hamulcowy : Za słaby, zdecydowanie za słabe hamulce, jak na takiego potwora. Przecież nikt nim nie hamuje nim z 40 km/h
5,0
Całokształt
Świetny, bardzo dynamiczny szatan na drodze. POLECAM każdemu, kto lubi auta z charakterem i duuużym zapasem mocy pod nogą. WADA: Strasznie spartański, surowy, brzydki w środku... auto z innej epoki - wnętrze 10 lat do tyłu, silnik 10 lat do przodu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Fantastyczny, bardzo dynamiczny silnik, od razu rusza a powyzej 2800 obrotów wciska w fotele, jak w rakiecie. Cichy i dynamiczny potwór z Evo VIII. Zdecydowanie przewyższa swoim zaawansowaniem resztę ukłądów w samochodzie.
4,0
Skrzynia biegów
Zdecydowanie brak ekonomicznej 6-tki, stąd wyskokie spalanie.... kto tym samochodem jeździ 110 km/h??? Przy tak mocnym silniku, biegi zmienia się praktycznie co 1,5 sekundy. Niestety, czasami się zacina i ciężko pracuje.
5,0
Układ jezdny
Świetny choć słąby skręt, ale cóż wymagać od 4x4. NApęd na 4 kółka to zdecydowana zaleta autka.
Komfort
5,0
Widoczność
Dobra, bez zastrzeżeń. Znam gorsze samochody, choćby Roomster ;))))
5,0
Ergonomia
Wszystko proste, pod ręką. W zasadzie za proste i za surowe ale ergonomiczne.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Świetnie, w zimę grzeje bardzo cieplutko i przyjemnie, w zasadzie natychmiast po odpaleniu auta a do tego czasu tyłek podgrzewa wygodny, ogrzewany fotelik. W lecie klimatronik o bardzo dobrej wydajności. Chłodzi natychmiast.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez zastrzeżeń. Wielka wada - maleńki bagażnik :(((
3,0
Wyciszenie
WIelka wada tego samochodu. Powyżej 110 km/h jest po prostu głośny. Silnik pracuje cichutko tylko słychać odgłosy z zewnątrz. Może dlatego, że Vectra do której porównuję Dzika jest z kolei bardzo przeciszona ;)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
hmm... gdyby nie brak 6-tki to byłoby nieźle. Nie kłąmiąc.. uwielbia paliwo... i to nie tanie bo minimum 98 Oct., nie jestem w stanie wycisnąć mniej niż 10,5 l/100km jadąc po rumuńskich drogach z prędkością 90-100 km/h. Ale nie dlatego kupiłem Dzika i godzę się na te 15 l/100 km gazu przy całkiem dynamicznej jeździe. Naprawy... bajka. Rozrząd, olej, filtry za 900 zł, klocki tarcze 700 zł. Jest nieźle. Auto się nie psuje więc można zaoszczędzić.
5,0
Stosunek jakość/cena
NOWE - masakrycznie nieopłacalne ale mnie na szczęście na takie auto nie stać. UŻYWANE - bardzo dobry jeśli chcemy kupić Miśka lub Passata, nie mówiąc o francuzach - nie zastanawiałbym się ani chwili.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak problemów do tej pory. Lejemy paliwo, Dziku jedzie, nie lejemy, odpoczywa. Nie bierze kropli oleju.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak usterek jak do tej pory.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW [l/100km]

Średnie zużycie
15,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
15,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
20,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Outlander I 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
Średni koszt przejechania 100 km
39,50 zł
12,9
l/100km
14,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Mitsubishi Outlander I