Przeniesienie napędu
: sprawność przeniesienia jest doskonała -200 koni i 7,7 swkundy do 100 w takiej bryce? Ktoś tu nieźle odrobił zadanie, świetne zawieszenie na nasze drogi
5,0
Całokształt
to auto dla tych co lubia auta, które dobrze jeżdżą i są niezawodne
Wrażenia
5,0
Silnik
fajny silnik -dość elastyczny turbodziura -standard ale bez tragedii, od 3 tys. obrotów -daje poczucie lekkiej utraty przytomności, nie ma rasowego dźwięku głośny przy ostrych depnięciach trochę szorstki -ale ok, osiągi rakiety
4,0
Skrzynia biegów
bez problemów, długi lewarek, troche opornie wsteczny -ale tak było zawsze od nowego
5,0
Układ jezdny
to najlepsza część samochodu 220 na autostradzie -jak przyklejony, nieźle w terenie ale najlepsze to polskie beznadziejne, najlepiej boczne drogi i prędkość 90 -120 km -nie ma tu lepszego od outlandera, nigdy na żadnej nawierzchni nie udało mi się zerwać kapci, w górach jako jedyny podjechałem do stacji i zaparkowałem na pierwszym miejscu -miny ludzi na poboczach -bezcenne, prowdziwa poprawa po zmianie opon -geolandery to badziewie
Komfort
5,0
Widoczność
outlander nie jest wysoki -to crossover -zdecydowanie niżej niż w CRV czy Rav -ale zarazem bardzo dobra widoczność -duże lusterka -reszta to kwestia wyczucia -świetna widoczność do góry -dwa szyberdachy
5,0
Ergonomia
dla mnie wzór -poza miejscem regulacji pseudokomputera -prostota, prostota i jeszcze raz prostota -tak lubię, dokonałe fotele -wygodne i dobrze trzymają, nie suwa się tyłek bo mają alcantarę, doskonały patetnt podobny do hondy -regulacja kąta oparcia tylnej kanapy -można rozłożyć do tyłu i spać, bagażnik wysoko i mógłby być trzy razy w roku większy ale można pakować do góry
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zastrzeżeń -w zimie ogrzewanie dosyć nieźmiało- na szczęcie sprawne podgrzewanie foteli, do tego szyberdach uchylny lub odsuwany -tylne tylko okno -nigdy nic nie parowało
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dużo miejsca dla wszystkich w kabinie -gorzej dla bagażu 4 osób -ala niegdy nie miałem problemu -dużo miesca przestrzeni na koło zapasowe i w skrytkach bagaznika
5,0
Wyciszenie
silnik jest cichy gdy nie wciska się pedału gazu w podłogę, powyżej 160 zaczyna się szum lusterek i relingów, do 140 naprawdę cisza
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
to nie jest auto dla oszczędnych ale na te gabaryty, moc i napęd stały 4wd -zmieszczenie się w jeździe mieszanej w 12 lirach to wynik ok -trzeba jednak pamiętać, że mowa o PB 98. Za to -nie tak wysoka urata wartości i stosunkowo tanie przeglądy -standardowy co 15.000 tys. ok 750 zł
5,0
Stosunek jakość/cena
115 tys cena wyjściowa za nietuzinkową, dynamiczną i świetnie jeżdżącą brykę, dobre wyposażenie, niezawodność -duże spalanie, mała utrata wartości, niski koszt serwisowania dla mnie i tak najważniesza -radość z jazdy i niesamowita uniwersalność
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na gwarancji -wymiana spryskiwacza reflektora, tochę coś zaskrzypi, zatrzeszczy -wtedy głośniej rradio -serio -jeden świerszcz w podszybiu
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak -wymiana klocków po 65 tys km
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
[l/100km]