Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander I

turbiak, 15 lat temu
Silnik 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 75 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Mitsubishi Outlander I 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW 2004-2006 - Oceń swoje auto
4,85
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : sprawność przeniesienia jest doskonała -200 koni i 7,7 swkundy do 100 w takiej bryce? Ktoś tu nieźle odrobił zadanie, świetne zawieszenie na nasze drogi
5,0
Całokształt
to auto dla tych co lubia auta, które dobrze jeżdżą i są niezawodne
Wrażenia
5,0
Silnik
fajny silnik -dość elastyczny turbodziura -standard ale bez tragedii, od 3 tys. obrotów -daje poczucie lekkiej utraty przytomności, nie ma rasowego dźwięku głośny przy ostrych depnięciach trochę szorstki -ale ok, osiągi rakiety
4,0
Skrzynia biegów
bez problemów, długi lewarek, troche opornie wsteczny -ale tak było zawsze od nowego
5,0
Układ jezdny
to najlepsza część samochodu 220 na autostradzie -jak przyklejony, nieźle w terenie ale najlepsze to polskie beznadziejne, najlepiej boczne drogi i prędkość 90 -120 km -nie ma tu lepszego od outlandera, nigdy na żadnej nawierzchni nie udało mi się zerwać kapci, w górach jako jedyny podjechałem do stacji i zaparkowałem na pierwszym miejscu -miny ludzi na poboczach -bezcenne, prowdziwa poprawa po zmianie opon -geolandery to badziewie
Komfort
5,0
Widoczność
outlander nie jest wysoki -to crossover -zdecydowanie niżej niż w CRV czy Rav -ale zarazem bardzo dobra widoczność -duże lusterka -reszta to kwestia wyczucia -świetna widoczność do góry -dwa szyberdachy
5,0
Ergonomia
dla mnie wzór -poza miejscem regulacji pseudokomputera -prostota, prostota i jeszcze raz prostota -tak lubię, dokonałe fotele -wygodne i dobrze trzymają, nie suwa się tyłek bo mają alcantarę, doskonały patetnt podobny do hondy -regulacja kąta oparcia tylnej kanapy -można rozłożyć do tyłu i spać, bagażnik wysoko i mógłby być trzy razy w roku większy ale można pakować do góry
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zastrzeżeń -w zimie ogrzewanie dosyć nieźmiało- na szczęcie sprawne podgrzewanie foteli, do tego szyberdach uchylny lub odsuwany -tylne tylko okno -nigdy nic nie parowało
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dużo miejsca dla wszystkich w kabinie -gorzej dla bagażu 4 osób -ala niegdy nie miałem problemu -dużo miesca przestrzeni na koło zapasowe i w skrytkach bagaznika
5,0
Wyciszenie
silnik jest cichy gdy nie wciska się pedału gazu w podłogę, powyżej 160 zaczyna się szum lusterek i relingów, do 140 naprawdę cisza
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
to nie jest auto dla oszczędnych ale na te gabaryty, moc i napęd stały 4wd -zmieszczenie się w jeździe mieszanej w 12 lirach to wynik ok -trzeba jednak pamiętać, że mowa o PB 98. Za to -nie tak wysoka urata wartości i stosunkowo tanie przeglądy -standardowy co 15.000 tys. ok 750 zł
5,0
Stosunek jakość/cena
115 tys cena wyjściowa za nietuzinkową, dynamiczną i świetnie jeżdżącą brykę, dobre wyposażenie, niezawodność -duże spalanie, mała utrata wartości, niski koszt serwisowania dla mnie i tak najważniesza -radość z jazdy i niesamowita uniwersalność
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na gwarancji -wymiana spryskiwacza reflektora, tochę coś zaskrzypi, zatrzeszczy -wtedy głośniej rradio -serio -jeden świerszcz w podszybiu
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak -wymiana klocków po 65 tys km

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Outlander I 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
Średni koszt przejechania 100 km
39,50 zł
12,9
l/100km
14,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Mitsubishi Outlander I