Zawsze kupuje auta za podobne pieniadze i muszę powiedziec, że nigdy dota jazda samochodem nie sprawiała mi tyle frajdy. Auto zadkie na naszych drogach i dlatego zwraca uwagę. Uważam że jest ciekawie zaprojektowane bez zbednej przesady i modnych chwilowo rozwiazań. Dobór wyposazenia jest dla mnie idealny - nic dadać nic ujać - choś warto pomyśleć o czujnikach cofania. Wcześniej jeździłem Citroenem C8 (porażka), Toyotą Avensis (bezawaryjna), Oplem Zafirą (funkcjonalna) która ma podobną masę do Outlandera, ale pomimo dodatkowych foteli w bagażniku 2x więcej miejsca niz w Mitshubishi !!!!
Wrażenia
5,0
Silnik
+
kultura jazdy dla mnie w sam raz, wystarczająco elastyczny
-
brak minusów
5,0
Skrzynia biegów
+
świetnie położony lewarek, doskonale obslugiwalny z podłokietnika.
-
Za słaby piaty bieg - dopiero powyżej 110 km/h można go używać, inaczej nie pociągnie.
5,0
Układ jezdny
+
oczywiście 4x4 !!!!
jedziemy jak po torach. Idealny na polskie dogi - śnieg, koleiny... Na szutrach i leśnych drogach śmiga doskonale.
-
trochę szkoda że nie ma możliwości przełączenia napędu na jedną oś.
Komfort
4,0
Widoczność
+
wietna widoczność do przodu i na boki. Wąskie przednie słupki. Lubie jak widać maskę :))
-
Przeciętna widoczność przez tylną szybę. Nie zobaczysz słupka i dziecka za samochodem. Co do cafania to warto jednak dopłacić do czujników parkowania.
5,0
Ergonomia
+
Zegary fajnie podświetlane i czytelne. Bez niepotrzebnych bajerów
Jest to co niezbędne, wykonany z doskonłych materiałów i pod ręką. Prostota i przejrzystość to zaleta tego auta a stylistyka wnętrza jest prestizowa.
Naprawdę doskonale i dbale dobrane i zmontowane.
-
przyciski od podgrzewanych foteli w niewygodnym miejscu. Przycisk od rególacji lusterek niepodświetlany. Zdecydowanie za mało schowków (tym bardziej, że jest gdzie je zainstalować) Wszystko szlachetne a zegarek na środku z badziewnego plastiku. Gniazdo na kubek prawie pod łokietnikiem.
Radioodtwazacze oferowane przez Mitsubishi są tandetne - sugeruję wybrać cos samemu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
+
Szybko się nagrzewa. Szybko odparowują szyby, Nawiew cichy, no i automatyczny. Wnętrze przytulne, wykonane
-
brak uwag
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
+
Doskonale położone podłokietniki.
Bardzo wygodne fotele. Pzyjemna skora na fotelach i kierownicy.
Dużo miejsca dla wszystkich pasazerów.
-
Fotel kierowcy za mało się cofa wię przy wzroście 185 może być problem.Kierownica bez regulacji głębokości. położenia. Strasznie mały bagażnik !!! - majwiększe moje rozczarowanie :((
5,0
Wyciszenie
+
Tutaj powala !!! jedziłem autami w wyższej klasie i zaden go nie pobije kulturą wyciszenia i komfortu jazdy.
-
należy dokupić chlapacze bo słychać jak błoto i woda łupie w nadkola.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
benzynę pali 11-13 litrów, ale zainwestowałem w fabryczną instalacje gazową - WARTO !!! - świetnie sie spisuje no i mało pali.
5,0
Stosunek jakość/cena
Podsumowując Mitsubishi Outlander to najlepszy samochód jaki miałem, przeyższający moje oczedkiwania przy zakupie. Zdecydowanie poleciłbym go innym. Myślę że w tej cenie, w tej klasie i przy takich parametrach, wygladzie i wykończeniu wnętrza mozemy go jedynie porównywać z Subaru Forester ewentualnie droższym dla szpanu choć oklepanym Chrislerem Grand Voyager. Bije także na głowę banalną i opatzoną Hondę CRV, kiczowatego z fatalnym wnętrzem Nissana X-Trial i zabawkową Toyotę RAV-4.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie brak uwag
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie brak uwag
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 136KM 100kW
[l/100km]