Silnik jak każdy wysokoobrotowy, trzeba dobrze kręcić. Od 3,5 tys obrotów można wyłączyć radio i wsłuchiwać w muzykę płynącą prosto z silnika.
5,0
Skrzynia biegów
Nic dodać nic ująć :) SUPER
5,0
Układ jezdny
Doskonałe do przy oponach 215/60R16. Bardzo dobre przy 215/55R17 od wersji z rocznika 2005.
Komfort
4,0
Widoczność
Bardzo dobra widoczność w przód i na boki. Lusterka wstecznego właściwie można nie używać, bo przeszkadzają zagłówki.
5,0
Ergonomia
Super i jeszcze raz super :)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak zastrzeżeń
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Sporo miejsca, jednakże porównywalny samochód Honda CRV, miejsca ma dużo więcej.
5,0
Wyciszenie
Doskonałe wyciszenie. Jak oni to zrobili ??
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silniczek skory do zużywania większej ilości paliwa. Ale jak na taki samochód, spalanie w normie. Wzastające ceny paliwa nie zmusza mnie do zainstalowania instalacji gazowej. Na trasie sama przyjemność z jazdy. W mieście, mogą wystąpić lokalne problemy z parkowaniem. Na strasie inne samochody zjeżdzają na sąsiedni pas. Ceny przeglądów jak w każdym japończyku. Podsumowując: jeśli kogoś stać na taki samochód stać również na benzynkę.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za odpowiednią cenę dostajemy samochód zaspokający wszelkie, dosłownie wszelkie wymagania.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za krótko posiadam, zeby się wypowiadać. Jestem drugim właścicielem i jak narazie zrobiłem 1300 km. Jak narazie nie mam na co narzekać. No może jedna sprawa, trzeszcząca kratka. Ale za to nie odejmuję punktów.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak zastrzeżeń. Poprzedni właściciel wymienił sprzęgło. Wymiana podobno we wszystkich modelach z tego rocznika.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 136KM 100kW
[l/100km]