Zawieszenie
: wahacz tylny poprzeczny - chyba eksploatacyjne, ale zawsze...
5,0
Całokształt
Aaaa... nich ma na zachętę
Wrażenia
4,0
Silnik
Kultura pracy super, gorzej z elastycznością... no ale coś za coś... na trójce da radę pociągnąć 130, na czwórce - 170... ale przyspieszanie na czwórce z 60 trochę długawe...
4,0
Skrzynia biegów
Chodzi lekko i przyjemnie, ale czasem coś mu odwala i trzeba poprawiać, np. wsteczny
5,0
Układ jezdny
Nie jest to terenówka do jazdy po Bagnach Biebrzańskich albo leśnych bezdrożach, ale na polskie wertepy i wysokie krawężniki - rewelacja.
Komfort
5,0
Widoczność
Wszystko widać... żeby tylko ciut wyżej jeszcze było...
5,0
Ergonomia
Mój styl - prosty, surowy, bez bajerów, jeśli nie liczyć podświetlenia kokpitu na czerwono. Po poprzednim właścicielu mam jeszcze czerwone diody w radiu, więc w nocy klimat jest do jazdy super.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Hm... tu trochę gorzej. Mógłby się szybciej nagrzewać trochę, a i maks. wychłodzenie pozostawia trochę do życzenia.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca a miejsca... przesiadłem się z Almery, może dlatego taki zachwyt...
4,0
Wyciszenie
Silnik nie przeszkadza, ale nie jest to to, co w Audi u teścia...
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tu boli... muszę delikatnie jeździć, żeby nie wpadać w koszta... a w Outlanderze korci, żeby mocniej depnąć.
5,0
Stosunek jakość/cena
Tak! Taniej niż Honda CR-V z rocznika, a frajdy więcej.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trudno powiedzieć... krótko go mam, chociaż przebieg już niezły, nic się chyba nie psuje...
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Trzeba było robić wahacz (boli) i trzeba będzie zmienić sprzęgło (bardzo zaboli)...
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 136KM 100kW
[l/100km]