Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander I

pm.wp@wp.pl, 17 lat temu
Silnik 2.0 i 16V 136KM 100kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 43 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Mitsubishi Outlander I 2.0 i 16V 136KM 100kW 2001-2006 - Oceń swoje auto
4,38
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Karoseria nie pozwala przejść obok auta i nie spojrzeć na niego :) Ale to kwestia gustu...
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Drobne ogniska korozji pod lakierem na wszystkich progach w miejscu kontaktu z uszczelkami drzwi - lakierowanie na gwar.
Przeniesienie napędu : Sprzęgło wymienione przez 1ego właściciela - podobno "akcja serwisowa" na gwar.
Zawieszenie : Wybita tuleja metalowo-gumowa w jednym z tylnych wahaczy - na gwar.
4,0
Całokształt
Dałbym "+4" ale nie ma takie noty.
Wrażenia
4,0
Silnik
Przydałoby się jeszcze parę koników więcej :) Jak na benzynowca jest OK ale z nowoczesnymi dieslami nie ma co się ścigać mając 2-3 tys. obrotów. To wysokoobrotowy silniczek i czasami warto go posłuchać powyżej 4 tys. :) Miodzio!
3,0
Skrzynia biegów
Niestety tylko "3" za skrzynię. Ale to już taka uroda stałego napędu na wszystkie koła. Wyraźnie wyczuwalne są "moce błądzące" na wałach napędowych przez co trochę szarpie przy przełączniu biegów szczególnie 1 na 2. Ale jak się opanuję sprzęgło i gaz i w którym momencie je naciskać/odpuszczać to można ten efekt zminimalizować.
5,0
Układ jezdny
Jak dla mnie "ciut" za sztywne na nasze drogi. Na szczęście rozstaw osi, kół i duże koła powodują, że jedzie się całkiem komfortowo. Z drugiej strony można poszaleć ostrzej na zakrętach :)
Komfort
5,0
Widoczność
Jak na tak duże auto jeszcze niczego nie otarłem na parkingu :)
5,0
Ergonomia
Tu dałbym "-5" ale nie ma takiej oceny. Ten minus to za "kretyńskie" usytuowanie guzika/przełącznika do komutera pokładowego na tablicy z prędkościomierzem. Żeby przełączyć wskazania komputera trzeba włożyć rękę w koło kierownicy!!! Nie polecam w czasie jazdy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zima: jest cieplutko :) Lato: jest zimniutko :) W słońcu auto mocno się nagrzewa i trzeba trochę dłużej poczekać na schłodzenie ale później jest OK.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu: ekstra. Z tyłu: ekstra. Jedynie piąty pasażer z tyłu może trochę narzekać na ukształtowanie oparcia bo opiera się o wybrzuszenie :( Więc dałbym "-5".
5,0
Wyciszenie
Tu również "-5". Zawsze można coś poprawić.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeżdżę na LPG... bo inaczej byłoby "cienko" z kasą na benzynę. Min. na trasie 8,9 l/100 km. Max. po mieście 11,5 l/100 km. Śr. z tankowań wychodzi 10,5 l/100 km. DUŻY plus dla Mitsubishi, który zezwala na montaż LPG bez utraty gwarancji do tego silnika!
4,0
Stosunek jakość/cena
Dałbym "+4" ale nie ma takiej noty.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Skrzypi tylne zawieszenie. Korozja "kolanka" przed ostatnim tłumikiem - ale może to przez jazde na LPG... Zatarty siłownik centralnego zamka drzwi tylnych - wymiana na gwar.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymiana "mokrego" reflektora przedniego, drugi wymieniony ze względu na pęknięcie (naprężenia wewnątrz tworzywa).

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 136KM 100kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Mitsubishi Outlander I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Mitsubishi Outlander I