Szukaj

Oceny Mitsubishi Outlander I 2.0 i 16V 136KM 100kW 2001-2006

Podsumowanie 56 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Mitsubishi Outlander I 2.0 i 16V 136KM 100kW 2001-2006 - Oceń swoje auto
4,36
średnia ocena z 56 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
83%
użytkowników kupiłoby ponownie

Najnowsze oceny Mitsubishi Outlander I 2.0 i 16V 136KM 100kW 2001-2006

4,6
~Wicuś
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 136KM 100kW
Gdyby nie wrażliwość na korozję podwozia byłby to niemal ideał.W samochodzie zaraz po zakupie wymontowałem całe zawieszenie,zbiornik paliwa oraz zderzaki.W najgorszym stanie okazał się być zbiornik od góry i sanki tylnego zawieszenia,wszystko udało się odczyścić i solidnie zabezpieczyć.Dużym pozytywnym zaskoczeniem były bardzo dobrze zachowane progi.Myślę że gdyby właściciele tak zabezpieczali zanim jeszcze pojawi się korozja to "ruda"nie była...
3,9
~Mateusz
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 136KM 100kW
Samochód kupiłem 3 lata temu, zrobiłem 60 tys. km. Jeździ się przyjemnie, auto jest uniwersalne lecz po pewnym czasie odnoszę wrażenie że samochód jest do wszystkiego lecz tak na prawdę ... trochę bez sensu. Inną kwestią jest korozja i kilka usterek, które są typowe dla modelu i niestety potrafią nieźle szarpnąć po kieszeni... NAJWAŻNIEJSZE podczas zakupu takiego auta to sprawdzić stan tylnej i przedniej belki zawieszenia oraz baku paliwa,...
3,6
~bartosz_mikolaj_nazaruk
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 136KM 100kW
Auto kupiłem niedawno. Pierwsze wrażenia z jazdy bardzo pozytywne. Natomiast problem pojawił się przy pierwszych naprawach. Po pierwsze jest wiele zamienników np wahaczy, które niestety nie zachwycają wytrzymałością a oryginalne kosztują bardzo dużo, Niektóre zamienniki nie mają wymiennych tulei i sworzni, więc trzeba wymieniać cały element. Największą bolączką Outlanderów jest rdza, szczególnie korodująca belka zawieszenia tylnego i...
4,0
~Waker87
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 136KM 100kW
Kilka słów o moim outlanderze. Zagazowany niewiele pali, dobrze znosi gaz, stały napęd 4x4, pewnie wchodzi w zakręty, wysoko się siedzi, dość dużo miejsca dla pasażerów. Brak problemów z elektroniką- w przeciwieństwie do opinii np. o citroenie c5 z 2009 roku ze znacznie mniejszym przebiegiem. Jeśli chodzi o wady to bagażnik z kołem zapasowym staje się niewielki, zawieszenie twarde, robiłem całe tylne zawieszenie po kupnie dałem 1200zł,...
3,8
~s.wierzbicki@neostrada.pl
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 136KM 100kW
Czytając inne komentarze, jestem zaskoczony niską jakością wnętrza tego samochodu. Poza niezłym zawieszeniem (ale hałaśliwym przy większych nierównościach) i ciekawym wyglądem zewnętrznym nie potrafię w nim znaleźć poważniejszych plusów. Niska jakość montażu wnętrza albo materiałów (poza przyzwoitą skórą) - ciągle coś brzęczy albo trzeszczy - powoduje, że jazda nim nie należy do specjalnie przyjemnych doznań. Niestety jazdy próbne tego nie...
4,9
~balas
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 136KM 100kW
Zawsze kupuje auta za podobne pieniadze i muszę powiedziec, że nigdy dota jazda samochodem nie sprawiała mi tyle frajdy. Auto zadkie na naszych drogach i dlatego zwraca uwagę. Uważam że jest ciekawie zaprojektowane bez zbednej przesady i modnych chwilowo rozwiazań. Dobór wyposazenia jest dla mnie idealny - nic dadać nic ujać - choś warto pomyśleć o czujnikach cofania. Wcześniej jeździłem Citroenem C8 (porażka), Toyotą Avensis (bezawaryjna),...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Outlander I 2.0 i 16V 136KM 100kW
Średni koszt przejechania 100 km
43,50 zł
9,5
l/100km
12,1
l/100km
Zobacz dzienniki
3,7
~OLABART - anrotex@interia.pl
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 136KM 100kW
zamontowanie gazu zdecydowanie obniża eksploatację, w terenie wystarczający, na trasie bardzo wygodny, atrakcyjny wygląd, za mały bagażnik, prostota obsługi, dobre wykonanie, brak miejsca na okulary (dla mnie ważne), brak ksenonów, szybko rdzewiejący układ wydechowy, dobre głośniki - polecam wymianę "cykaczy" na inne - koszt 25 zł a robi całą robotę. Myślę, że brakuje reduktora a także trochę mocy poniżej 4 000 obr., ale jest jeszcze 2.4 i...
4,7
~były posiadacz volva
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 136KM 100kW
Auto z charakterem. Nietuzinkowe. Komfort jazdy jak w dobrej limuzynie. Próbowałem w terenie i spisał sie b. dobrze. Rava utknęła na zoranym polu. Outlander przeszedł jak burza. Auto b.mało reklamowane staje się dokryciem dla nabywcy. Samochód mający cos z match-box´a. Dla dużych i małych, dla starszych i młodych ale wyłącznie dla młodych...duchem. Myślałem że jazda to nudna konieczność, aż tu znów znalazłem przyjemność w tym trochę...
4,1
~outek
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 136KM 100kW
Samochód należy kupować ze świadomością że części nie kupicie w każdym sklepie. Czasem trzeba poczekać ale z większością części nie ma problemu. Stały napęd rekompensuje w zimie wszystko. Jak chcesz latasz bokiem jak tylno na pędówką albo delikatnie korzystasz z dobrodziejstw stałego napędu. Przy instalacji lpg koszty utrzymania jak małego auta.
4,2
~Marcin Olsztyn
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 136KM 100kW
Auto bardzo proste,nie naszpikowane elektroniką. Bezawaryjne , a zamontowanie gazu znacznie obniza koszty eksploatacji. Ma kilka wad, zresztą nie ma aut idealnych. Dokucza za słaby silnik, mały bagażnik i niezbyt ciekawe tłumienie nierówności na drogach. Auto ogólnie godne polecenia.
Mitsubishi Outlander I