Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Lancer VIII Sedan

Rafał N :), 13 lat temu
Silnik 1.6 i 16V 98KM 72kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 70 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Mitsubishi Lancer VIII Sedan 1.6 i 16V 98KM 72kW 2003-2007 - Oceń swoje auto
4,62
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
całokształt jest bardzo dobry, autko wyróżnia się z tłumu, gdyż na naszych drogach nie ma zbyt dużo Lancerów, są mało popularne. dojeżdżając do skrzyżowania masz pewność że nie spotkasz takiego auta jak twój lancer:) ( a nie jak w przypadku np:golfa na skrzyżowaniu jest 10 takich samych aut jak twoje :P ) autko zwraca na siebie uwagę, dynamiczna linia, ładne kształty, dobre światła zarówno przednie jak i tylne, sporo miejsca, wygodne, ciche i w nawet ekonomiczne przy odpowiedniej jeździe:) polecam w 100 procentach ocena 5/5
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik pracuje cicho do prędkości 120 km\\h, jest praktycznie niesłyszalny, przy niskich obrotach tak do ok 2,3 tys słabo przyspiesza, lecz przy większych tak do 5,5 tys dynamika jest b.dobra, aż miło jest kręcić ten silnik, w mieście wystarczająca moc by dynamicznie jeździć, lecz na tracie z pełnym załadunkiem ciężej idzie wyprzedzania, zwłaszcza że ten silnik posiada zaledwie 98KM, Silnik naprawdę dobry ocena 4/5
5,0
Skrzynia biegów
skrzynia biegów naprawdę b.dobra, nic nie zgrzyta, nic nie chrupie, biegi same wskakują w odpowiednie miejsce, nie trzeba używać dużej siły do zmiany biegów, ocena 5/5
5,0
Układ jezdny
autko trzyma się drogi jak przyklejone, na zakrętach nie ma zbytnich przechyłów, nawet przy pokonywaniu zakrętów z większą prędkością można mieć pewność prowadzenia, prowadzi się łatwo i przyjemnie układ jezdny b.dobry ocena 5/5
Komfort
4,0
Widoczność
widoczność jest dobra, o ile widoczność przez przednią szybę jest dobra, to można się doczepić słupków bocznych, które dość mocno ograniczają widoczność na boki, czasami nie widać zbyt dokładnie przechodzących przez drogę pieszych, ale to kwestia przyzwyczajenia, widoczność z tylnej szyby jest dobra, choć nie widać końca bagażnika to parkowanie nie sprawia większych problemów, widoczność w lusterkach bardzo dobra ocena 4/5 ze względu na słupki boczne
5,0
Ergonomia
ergonomia b.dobra, wszystko czytelne, wszystko na swoim miejscu, materiały nie skrzypią nawet po przejechaniu przez dziurę w drodze, sporo miejsca na nogi z przodu i tyłu, nawet osoby ze wzrostem do 190 cm powinny spokojnie siedzieć z tyłu, gdyż jest tam sporo miejsca na nogi i głowę, i nie będą uderzały głową o podsufitkę ocena 5/5
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie jest dobre, klima działa szybko i sprawnie, jedyne czego można się doczepić to fakt że osoby z tylnych siedzeń muszą troszkę poczekać zanim dotrze do nich chłodne lub ciepłe powietrze, z przodu nie ma z tym żadnego problemu, lecz z tyłu troszkę słabiej czuje się klimę czy też nawiew ocena 4/5
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
zarówno z przodu jak i z tyłu jest dużo miejsca na nogi, jak i nad głową, niestety jak w większości samochodów najwygodniej jest podróżując w 4 osoby, gdyż 3 osoby na tylnej kanapie nie mają takiego komfortu, ale nie jest tragicznie, ocena 5/5
5,0
Wyciszenie
wyciszenie również jest dobra, nic nie puka nic nie stuka, po przejechaniu 50 tys km stwierdzam że materiały użyte wewnątrz trzymają się dobrze, nie mają luzów, nic nie stuka nawet na dziurach, podczas gdy silnik jest ciepły panuje w nim cisza, i nie słychać silnika, troszkę głośniej robi się przy prędkościach >120-130 km/h ocena 5/5
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycie paliwa uzależnione jest od \"ciężaru\" nogi kierowcy. TRASA przy spokojnej jeździe do 110 km/h na trasie można zejść do 5,5l/100km, przy szybszej jeździe >140km/h spala jakieś 6-6,5l/100km (przykład: jadąc z Hamburga do Gorzowa tj.430 spala 25-28 litrów przy prędkości 130-150) MIASTO przy spokojnej jeździe spala 7,5-8l/100km niestety zbiornik paliwa ma zaledwie 40l,
5,0
Stosunek jakość/cena
auta te są mało popularne w Polsce, więc nie są też zbyt drogie, choć marka Mitsubishi jest bardzo dobrą popartą długoletnimi doświadczeniami w rajdach marką. Takie auto można kupić stosunkowo tanio, w porównaniu do bardziej popularnych marek, ocena 5/5
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie ma problemu z drobiazgami przy stanie licznika 72 tys km
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przy stanie licznika 55 tys km zapaliła się kontrolka \"check engine\" w ASO stwierdzili że katalizator jest do wymiany??!! przy tak małym stanie licznika??!! dziwne, no ale wymieniłem, i jest dobrze, niestety oryginały są słabo dostępne i dość drogie, ale są zamienniki przykładowo kat, firmy Boshal

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 98KM 72kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Lancer VIII Sedan 1.6 i 16V 98KM 72kW
Średni koszt przejechania 100 km
50,00 zł
8,1
l/100km
7,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Mitsubishi Lancer VIII Sedan