zgadzam się z opiną, że z tej pojemności mogłoby być ok.10 KM więcej, wtedy byłoby super. Poza tym silnik jest cichy i ładnie przyspiesza nawet na 4 biegu. Jeździłem Toyotą Corollą z silnikiem 1.4 VVTI 98 KM i była bardziej mulasta
4,0
Skrzynia biegów
Nie mogę się przyzwyczaić do 2 -ciężko wchodzi ale myślę że z upływem czasu się wyrobi. Pozostałe bez zarzutów.
5,0
Układ jezdny
OK i bez dalszych komentarzy
Komfort
5,0
Widoczność
Ale trzeba wyjąć tylny środkówy zagłówek
5,0
Ergonomia
Nie miałem nigdy auta z bajerami w środku więc myślę ze wszystko co jest niezbędne w tym aucie jest
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo dużo miejsca, trochę nie mogę się przyzwyczaić do bagażnika bo jeźdfziłem liftbackiem i hackbackami
5,0
Wyciszenie
Bardzo kulturalna praca silnika, cicho w srodku praktycznie do 120 km/h
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie byłem jeszcze na przeglądzie ale myslę ze będe raczej niemile zaskoczony. Miałem kiedyś Colta 1,9 Diesel i wiem że części do tej marki, oczywiście w firmowej stacji, są dość drogie.
Zużycie paliwa - w porównaniu z Toyotą 1,4 VVTI jest nieco wyższe (ze zrozumiałych powodów) ale na razie mnie nie przeraża. Jest na poziomie danych podawanych przez producenta aczkolwiek mam tą przyjemność jazdy po Warszawie praktycznie bez stania w korkach i być może stąd takie wyniki.
5,0
Stosunek jakość/cena
szukałem samochodu japońskiej marki, niekoniecznie składanego w Japonii na dodatek sedana i za tą kasę nie było nic lepszego.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brakuje mi komputera pokładowego
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 98KM 72kW
[l/100km]