Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Lancer VIII (170)

Pokaż filtry
3,9
~murfatlar
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 1.6 i 16V 98KM 72kW
samochód dobry do codziennego uzytkowania. Turystycznie dyskwalifikuje go mały bagaznik, brak relingów dachowych i mały zbiornik paliwa. Bryla nadwozia nieopatrzona i wzbudza duże zainteresowanie publiczności, linia nawozia raczej kontrowersyjna co ma wady i zalety. Mój egzemplarz jest taki bardzo czarny, łącznie z szybami, które się rysują.
4,7
~Dominik
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Chyba nie ma nić lepszego w tej cenie jeśli ktoś potrzebuje czegoś o sportowym zacięciu. Tak przeglądając inne samochody w tym roczniku i cenie nie znalazłem nic innego co odpowiadało by moim trochę sportowym wymaganiom.
4,3
~tony01
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Ocena ogólna - Ok. Jeśli kogoś nie stać na EVO to 2.0 Sport jest dobrym rozwiązaniem. Jak podają inne testy przyspieszenie nawet poniżej 9 sek (8,7) może to nie powala na kolana, ale to niezły wynik jak na takie auto. Piszą, że sporo pali... zgadzam się, nawet z trasy wychodzi mi 10 ltr. ale większość tej trasy (np. Warszawa - Łódź) jadę na 3 i 4 biegu (wyprzedzanie: redukcja do 3 przy 80 km/h i ciagniemy do 120 km/h potem 4 i ciągniemy do 150...
4,7
~Mkb
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 1.6 i 16V 98KM 72kW
Jestem drugim użytkownikiem auta. Auto kupione i używane w Danii. Z pełną historią itd. Trudno nie być zadowolonym gdy dokonuje się świadomych zakupów. Mi zależało, żeby auto jeździło i miało wszystko czego potrzeba w tym elektrykę i klimatyzację. Całkowicie niezawodne i wygodne. Jedyne co bym dodał to tempomat - ale to dodałbym do każdego auta bez tego udogodnienia.
4,6
~mamb
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 1.6 i 16V 98KM 72kW
Pozorny brak korozji! Pierwszym podstawowym punktem są przednie sanki lub jak kto woli belka, trawers, wózek itd. Sanki gniją. Proszę nie sugerować się przy zakupie opowieściami niektórych sprzedających o konserwacji podwozia, która często polega na popryskaniu wszystkiego czarnym sprayem za 11,99 zł. Otóż 90% Lancerów ma sanki do wymiany. Proszę też nie dac się ,,wpędzić w maliny" z nowymi sankami za 1500 zł . (tak, to nie żart, takie ceny...
4,0
~Arkadiusz
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 1.6 i 16V 98KM 72kW
Wg mnie największego smaczku, oprócz znaku firmowego, nadaje mu klasyczny już silnik 1.6 (absolutnie niezawodny i jego brzmienie, chociaż nie to co w 2.0, to jednak jest). Sztywność karoserii wyraźnie za mała - po wjeździe jednym kołem na chodnik, drzwi lekko ocierają się przy zamykaniu. Poprawiłbym nie do końca precyzyjny układ kierowniczy, zdecydowanie wymienił koło kierowwnicy rozmiaru XXL. Wierzę, że następny model 2007 będzie lepiej...
4,9
~Indyk
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Genialne auto o fantastycznych właściwościach jezdnych i wizualnych. Nic przy tym aucie mnie dotychczas złego nie zaskoczyło. Naprawy planuje 2 miesiące przed bo wiem co ulegnie zużyciu, typowej usterki popostu nie ma.
4,4
~eclip2
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 1.6 i 16V 98KM 72kW
Samochód kompletnie bezawaryjny. Przez okres sześciu lat nie odnotowałem żadnej usterki. Jedyne koszty to wymiany eksploatacyjne i napełnianie baku. Założenie instalacji gazowej rok po kupnie auta w żaden sposób nie wpłynęło na bezawaryjność czy osiągi auta.
4,5
~Tomek
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 1.6 i 16V 98KM 72kW
Polecam to auto dla osób, które cenią dobrą jakość i technologie na wysokim poziomie. Nie jest to najpiękniejsze auto na zewnątrz jak i w środku, ale sportowy rodowód firmy dużo wnosi w \"cywilne\" wersje samochodów tego producenta. Zawieszenie - super, silnik - super... jest to po prostu dobrze zbudowany samochód, niestety, kosztem wyglądu.
4,7
~mmartek
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 1.6 i 16V 98KM 72kW
Nie mam żadnych zastrzeżeń, choć nie wciska w fotel przy wyprzedzaniu ;). W srodku cichutko do 3,5 tys. obrotów, potem cieżko się rozmawia czy słucha radia. (Silnik)
Mitsubishi Lancer VIII