Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Lancer VIII Kombi

demoniszcze, 12 lat temu
Silnik 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 107 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Mitsubishi Lancer VIII Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW 2003-2008 - Oceń swoje auto
4,62
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Ogień
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : Polskie drogi, to chyba nie usterka
Karoseria : Lakier słabej jakości
5,0
Całokształt
To tak naprawdę ostatni prawdziwy japończyk z Lancerów, kolejna edycja została już zbyt mocno spaczona normami emisji spalin, ideą downsizingu, to już nie to samo... Zachęcam!!
Wrażenia
5,0
Silnik
4G63 to legendarna jednostka... pracuje równo i cicho... Auto zaczyna ciągnąć od 4 tys obrotów i ciągnie aż do 7 (przy 7,5 jest odcinka)... Jak na stosunkowo małą moc i niezbyt dużą pojemność bardzo ładnie brzmi
5,0
Skrzynia biegów
Dla mnie bomba. Pracuje \"męsko\". Biegi wchodzą precyzyjnie, lewarek pozwala na użycie siły :) wadą fabryczną tego modelu jest to że dwójka wchodzi dosć ciasno... to normalne
5,0
Układ jezdny
Utwardzone, obniżone zawieszenie względem wersji 1.6 powoduje że auto mimo braku ESP klei się do drogi czy mokro, zimno czy ciepło... Niestety na polskie warunki jest czasem ciut za twarde, ale coś za coś...
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność do tyłu średnia
5,0
Ergonomia
Fabryczne półkubełkowe fotele, oraz środek z Mitsubishi Evo sprawiają że jazda tym autem to czysta przyjemność. Byłem tym autem w Nicei i nie odczułem jakoś strasznie niedogodności związanych z podróżą.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nagrzewa się w miarę szybko, klima też wydajna. Czasem (jak np, wsiada 4 pasażerów prosto z deszczu) nawiew nie nadąża z przednią szybą, ale wtedy włączam klime i już gra
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca bardzo dużo, jestem spory a za mną usiądzie spokojnie dorosła osoba. Kosztem oczywiście bagażnika.
3,0
Wyciszenie
Niestety przy wyższych prędkościach jest dość głośno, ale tak już bywa.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Naprawy rzadkie i wcale nie tak kosztowne jak panuje opinia. Olej + filtry warto robić co 10 tysięcy, taka forma szacunku należy się 4G63 :) Co do spalania... Nigdy w trasie nie udało mi się zejść poniżej 8l, nawet przy bardzo ekonomicznej jeździe. Ciekawostką jest fakt iż to auto ma bardzo dużą rezerwę wg mnie około 12 litrów!! W związku z czym po przesiadce z innego auta może wydawać się że waha znika w oczach :) Po mieście i jak się spieszymy spali tyle ile się wleje... mi się udało spalić w trasie ok 15 l a po mieście 20
5,0
Stosunek jakość/cena
Przez ostatni rok te auta bardzo mocno straciły na wartości, teraz Lancera można kupić naprawdę za małe pieniądze w zestawieniu z tym co się dostaje, jak kogoś przeraża spalanie te silniki podobno bardzo dobrze znoszą LPG i wtedy jeździ się benzynką z w miarę sensowną mocą bez żadnych turbin, kół dwumasowych, pompowtrysków comon raili itd itd
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tu nie ma co się popsuć... to może być i minus dla niektórych... naprawdę... nie ma żadnych bajerów...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie stwierdzono

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Lancer VIII Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Średni koszt przejechania 100 km
31,50 zł
8,7
l/100km
9,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Mitsubishi Lancer VIII Kombi