Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Lancer VIII Kombi

Jacek, 14 lat temu
Silnik 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Rok produkcji 2003
Przebieg: 126 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mitsubishi Lancer VIII Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW 2003-2008 - Oceń swoje auto
4,77
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Silnik 2.0 pali tyle ile palić powinien czyli w okolicach 8-8.5l. Cena przeglądów nie jest porażająca gdyż silnik to stara i dobra jednostka DOHC. Gdyby nie fakt, że drugi bieg potrafi czasami (zwłaszcza jak silnik jest zimny) haczyć to byłaby ocena 5. Oprócz tego super, biegi wskakują gładko choć z oporem (dla mnie to zaleta).
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo elastyczna jednostka jak na japończyka. Nie ma konieczności kręcenia bardzo wysoko. Dla przykładu na 5 biegu można spokojnie jechać 60km/h i przyspieszać. Silnik cichy o fajnym brzmieniu.
4,0
Skrzynia biegów
Gdyby nie fakt, że drugi bieg potrafi czasami (zwłaszcza jak silnik jest zimny) haczyć to byłaby ocena 5. Oprócz tego super, biegi wskakują gładko choć z oporem (dla mnie to zaleta).
5,0
Układ jezdny
Lancer Wagon Sport - nie mam nic do dodania :)
Komfort
5,0
Widoczność
Do przodu bardzo dobra. Do tyłu jest gorzej ponieważ auto ma oryginalnie przyciemnione tylne i boczne szyby. W nocy utrudnia to parkowanie ale od czego są czujniki parkowania.
5,0
Ergonomia
Jak dla mnie bomba. Jeździłem w przeszłości Mazdą, Toyotą, Hondą, Renault ale powiem szczerze w Lancerze czuję się najlepiej.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja chłodzi bardzo dobrze, ogrzewanie działa bardzo dobrze i sprawnie. Jest ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo fajne, zwarte kombi. Nie jest to co prawda wieloryb jak Mondeo czy Vectra ale miejsca nie brakuje na nic.
5,0
Wyciszenie
To jedna z jego zalet. Auto jest bardzo dobrze wygłuszone.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik 2.0 pali tyle ile palić powinien czyli w okolicach 8-8.5l. Cena przeglądów nie jest porażająca gdyż silnik to stara i dobra jednostka DOHC. Gdyby nie fakt, że drugi bieg potrafi czasami (zwłaszcza jak silnik jest zimny) haczyć to byłaby ocena 5. Oprócz tego super, biegi wskakują gładko choć z oporem (dla mnie to zaleta).
3,0
Stosunek jakość/cena
Silnik 2.0 pali tyle ile palić powinien czyli w okolicach 8-8.5l. Cena przeglądów nie jest porażająca gdyż silnik to stara i dobra jednostka DOHC. Gdyby nie fakt, że drugi bieg potrafi czasami (zwłaszcza jak silnik jest zimny) haczyć to byłaby ocena 5. Oprócz tego super, biegi wskakują gładko choć z oporem (dla mnie to zaleta).
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Silnik 2.0 pali tyle ile palić powinien czyli w okolicach 8-8.5l. Cena przeglądów nie jest porażająca gdyż silnik to stara i dobra jednostka DOHC. Gdyby nie fakt, że drugi bieg potrafi czasami (zwłaszcza jak silnik jest zimny) haczyć to byłaby ocena 5. Oprócz tego super, biegi wskakują gładko choć z oporem (dla mnie to zaleta).
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik 2.0 pali tyle ile palić powinien czyli w okolicach 8-8.5l. Cena przeglądów nie jest porażająca gdyż silnik to stara i dobra jednostka DOHC. Gdyby nie fakt, że drugi bieg potrafi czasami (zwłaszcza jak silnik jest zimny) haczyć to byłaby ocena 5. Oprócz tego super, biegi wskakują gładko choć z oporem (dla mnie to zaleta).

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Lancer VIII Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Średni koszt przejechania 100 km
31,50 zł
8,7
l/100km
9,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Mitsubishi Lancer VIII Kombi