Silnik 2.0 pali tyle ile palić powinien czyli w okolicach 8-8.5l. Cena przeglądów nie jest porażająca gdyż silnik to stara i dobra jednostka DOHC.
Gdyby nie fakt, że drugi bieg potrafi czasami (zwłaszcza jak silnik jest zimny) haczyć to byłaby ocena 5. Oprócz tego super, biegi wskakują gładko choć z oporem (dla mnie to zaleta).
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo elastyczna jednostka jak na japończyka. Nie ma konieczności kręcenia bardzo wysoko. Dla przykładu na 5 biegu można spokojnie jechać 60km/h i przyspieszać. Silnik cichy o fajnym brzmieniu.
4,0
Skrzynia biegów
Gdyby nie fakt, że drugi bieg potrafi czasami (zwłaszcza jak silnik jest zimny) haczyć to byłaby ocena 5. Oprócz tego super, biegi wskakują gładko choć z oporem (dla mnie to zaleta).
5,0
Układ jezdny
Lancer Wagon Sport - nie mam nic do dodania :)
Komfort
5,0
Widoczność
Do przodu bardzo dobra. Do tyłu jest gorzej ponieważ auto ma oryginalnie przyciemnione tylne i boczne szyby. W nocy utrudnia to parkowanie ale od czego są czujniki parkowania.
5,0
Ergonomia
Jak dla mnie bomba. Jeździłem w przeszłości Mazdą, Toyotą, Hondą, Renault ale powiem szczerze w Lancerze czuję się najlepiej.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja chłodzi bardzo dobrze, ogrzewanie działa bardzo dobrze i sprawnie. Jest ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo fajne, zwarte kombi. Nie jest to co prawda wieloryb jak Mondeo czy Vectra ale miejsca nie brakuje na nic.
5,0
Wyciszenie
To jedna z jego zalet. Auto jest bardzo dobrze wygłuszone.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik 2.0 pali tyle ile palić powinien czyli w okolicach 8-8.5l. Cena przeglądów nie jest porażająca gdyż silnik to stara i dobra jednostka DOHC.
Gdyby nie fakt, że drugi bieg potrafi czasami (zwłaszcza jak silnik jest zimny) haczyć to byłaby ocena 5. Oprócz tego super, biegi wskakują gładko choć z oporem (dla mnie to zaleta).
3,0
Stosunek jakość/cena
Silnik 2.0 pali tyle ile palić powinien czyli w okolicach 8-8.5l. Cena przeglądów nie jest porażająca gdyż silnik to stara i dobra jednostka DOHC.
Gdyby nie fakt, że drugi bieg potrafi czasami (zwłaszcza jak silnik jest zimny) haczyć to byłaby ocena 5. Oprócz tego super, biegi wskakują gładko choć z oporem (dla mnie to zaleta).
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Silnik 2.0 pali tyle ile palić powinien czyli w okolicach 8-8.5l. Cena przeglądów nie jest porażająca gdyż silnik to stara i dobra jednostka DOHC.
Gdyby nie fakt, że drugi bieg potrafi czasami (zwłaszcza jak silnik jest zimny) haczyć to byłaby ocena 5. Oprócz tego super, biegi wskakują gładko choć z oporem (dla mnie to zaleta).
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik 2.0 pali tyle ile palić powinien czyli w okolicach 8-8.5l. Cena przeglądów nie jest porażająca gdyż silnik to stara i dobra jednostka DOHC.
Gdyby nie fakt, że drugi bieg potrafi czasami (zwłaszcza jak silnik jest zimny) haczyć to byłaby ocena 5. Oprócz tego super, biegi wskakują gładko choć z oporem (dla mnie to zaleta).
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
[l/100km]