Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Lancer VIII Kombi

G, 14 lat temu
Silnik 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 38 tys. km
Mitsubishi Lancer VIII Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW 2003-2008 - Oceń swoje auto
4,46
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
Lancer Kombi - świetne połączenie rodzinnego kombi ze sportowym charakterem. Benzynowa wersja 1.6 - ekonomiczna, elastyczna, bardziej ucywilizowana od wersji sport. Wersja z silnikiem 2.0 - no cóż ! Zawieszenie, skrzynia, silnik, komfort - igła. Jeśli chcesz się pościgać rodzinnym kombi to auto jest do tego stworzone. A przedewszystkim początek numeru VIN zaczynający się od litery \"J\" świadczy o wszystkim. Już nigdy nie kupie europejczyka.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik w wersji 1.6 16 V elastyczny, ekonomiczny, dobrze radzi sobie w mieście jak i na trasie nawet z obciążeniem pasażerów i bagażu. Natomiast wersja 2.0 16 V jest w stanie zaspokoić kierowców posiadających cięższą nogę. 100km/h w niecałe 10 s. W mieście dostarcza wiele radości, natomiast w trasie daje swobodę przy wyprzedzaniu i nagłych manewrach. Silniki lubiące wyższe obroty. Powyżej 4000 obrotów czuć wyraźne przyśpieszenie.
5,0
Skrzynia biegów
W wersji Sport z silnikiem 2.0 = szybka, krótka, twarda skrzynia. Dobra we wszystkich przypadkach dla ostrzejszych kierowców. Natomiast w wersji 1.6 - trochę ucywilizowana - bardziej dla ludu.
5,0
Układ jezdny
Drogi trzyma się jak przyklejony. Pewność przyśpieszania i hamowania w łukach i skrętach nawet przy dużych prędkościach. Jak na polskie drogi - dziury wybiera sobie gładko i bez boleśnie.
Komfort
4,0
Widoczność
Kwestia przyzwyczajenia.
3,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja bardzo dobra. Odparowuje wszystkie szyby w kilka sekund przy automatycznym ustawieniu klimy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 180 cm. i prawie leże za kierownicą. Dorośli pasażerowie na tylnym siedzeniu nie dotykają kolanami przedniego siedzenia. Prawie 1300 km. za kierownicą i brak bólu kręgosłupa, pleców czy nóg. Komfort super. Natomiast pasażerowie z tyłu po 6 godzinach jazdy zaczynają się kręcić i szukać wygodnej pozycji. Naprawdę dużo miejsca wewnątrz dla pasażerów i kierowcy, lecz kosztem bagażnika - coś za coś.
3,0
Wyciszenie
Na wolnych obrotach cisza, lecz powyżej 3000-4000 obrotów słyszysz silnik, jak Zeus płycze zęby gwoździami - mi to prywatnie nie przeszkadza.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W silniku 2.0 = średnie spalanie w mieście 10. Na trasie 10, lecz przy jeździe średnio 160-210 km/h. Do 7-8 spokojnie zejdzie ale bez szaleństw. W wersji 1.6 = naprawdę ekonomiczny - średnio 6-8. Jeśli chodzi o przegląd też dobrze - wszystkie płyny, filtry, oleje, żarówki, zbieżność, światła, komputer i hamulce = około 800-900 zł. i to w ASO Mitsu.
5,0
Stosunek jakość/cena
Mi nie zależy na wymyślnych plastikach i chromach w tapicerce, jak również o milionie pokręteł. Tu jest wszystko proste, czytelne, intuicyjne. Płacisz za samochód a nie za dyliżans. Dostajesz świetnie prowadzące się auto, odpowienio wyposażone - bez zbędnej elektroniki. W wersji kombi brakuje jednak troszkę czujnika parkowania.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak narazie bez zarzutu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak narazie bez zarzutu

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi Lancer VIII Kombi