Silnik
: Może te 89 KM przy 1.6 to nie za dużo...ale JA CHCĘ ŻYĆ! W trasie wystarczy, w mieście - aż nadto
4,0
Całokształt
Kombiaczek nie porywa stylistyką, ale jest rzadki na naszych drogach. No i ta nazwa "Lancer" - mówi sama za siębie. Szkoda, że mnie nie stać na EVO :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Dosyć dynamiczny od 3000 obrotów
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodza "z kliknięciem". Czasem problemy z przełączeniem na III (trzeba się nauczyć)
5,0
Układ jezdny
Wypróbowany na bieszczadzkich serpentynkach. Jazda super. Trzyma się drogi "na klej". Polecam!
Komfort
4,0
Widoczność
Wymontować środkowy zagłówek z tylnej kanapy i jest super. Nie wiem dlaczego Japończycy wymyślili taki beznadziejny zagłówek
5,0
Ergonomia
Tak jak być pwinno - uboga ale funkcjonalna prostota. Trudno sie pomylić. Kto jeździł samochodami z/w USA wie o co biega
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mam air conditioning w wersji manual - trzeba popraktykować, by dobrze nastawić temperaturę. Ale działa!!!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Baaaardzo duźo miejsca (mam coś w rodzaju kombi - z podwójna podłogą)
4,0
Wyciszenie
Powyżej 4000 obr. robi się głośniej - przyjemnie głośniej. Któż nie lubi mruku benzynki???
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
A bo ja wiem??? Nie ma toto komputera na pokładzie, a liczyć "na piechotę" mi się nie chce!!!! Swoją drogą, dziwny ten brak kompa na początku XXI wieku. Leję benzynkę i ... jadę. Gdybym chciał oszczędzać przesiadłbym się na rower. Dane o spalaniu, jakie podałem są wyssane z palca (inaczej nie zamieściłbym komentarza)
4,0
Stosunek jakość/cena
Po prostu dobrze. Tu się kupuje jakość! (i mam nadzieję, że mnie nie zawiedzie)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po 7000 km. bez zastrzeżeń
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 98KM 72kW
[l/100km]