Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Lancer VI Sedan

Siwy, 11 lat temu
Silnik 1.6 16V 113KM 83kW
Rok produkcji 1994
Przebieg: 235 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Mitsubishi Lancer VI Sedan 1.6 16V 113KM 83kW 1992-1996 - Oceń swoje auto
4,77
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Przy takiej dynamice apetyt na paliwo znikomy
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Wyciek z uszczelki po głowicą
Zawieszenie : Gumy stabilizatora
Karoseria : Linka od szyb
5,0
Całokształt
Lancer to auto z czasów gdy się jeszcze produkowało Auta a nie metalowe puszki z masą niepotrzebnej elektroniki. Silnik dynamiczny i naprawdę oszczedny. Można trochę przycisnąć a spalanie poza miastem to 8l gazu/100km. Wielkość i przestronność dla mnie w sam raz. Kilka aut już miałem i to jest jedno z najlepszych !!
Wrażenia
5,0
Silnik
Świetna dynamika a przy tym bardzo oszczędny. Moment jest dosyć wysoko co zmusza do kręcenia jak chcemy jeździć dynamicznie. Kultura pracy gorsza niż 1.3 który miałem w Colcie cos za cos. Mój ma już spory przebieg i zaczyna pobierać olej. Lubi puszczać uszczelka głowicy w rogu przy kanale olejowym.
4,0
Skrzynia biegów
Dosyć dobrze zestopniowna. Moja od kupna lubi \"chrupnąć\" przy zmianie biegów. Jednak jak na ten przebieg ciągle się trzyma, chyba wymiana oleju pomogła utrzymać ja w jako takiej formie.
5,0
Układ jezdny
Autko raczej nie duże więc super komfortu nie ma. Wg mnie nie za twarde i nie za miękkie - w sam raz. Konstrukcja prosta więc naprawy nie drenują kieszeni a u nas każde zawieszenie cierpi niestety. Amortyzatory mam chyba fabryczne i ciągle mają się dobrze
Komfort
4,0
Widoczność
Brak zastrzeżeń nic nie zasłania. Tylko jest problem z wyczuciem tyłka ale jak to w sedanie.
5,0
Ergonomia
Obsługa wszelakich przycisków bezproblemowa, wszystko na swoim miejscu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zanim założyłem gaz to grzał jak głupi po 1km, teraz słabiej. Mocny nawiew na szybę więć nie ma problemu z parowaniem szyb. Kratka na środku ma fajną niezależną regulacje ciepłe, zimnie. Do pełni szczęscia brakuje klimatyzacji, niektóre egzemplarze posiadają.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na autko tej klasy bomba. Ja duży nie jestem ale jest sporo przestrzeni z przodu i tyłu
4,0
Wyciszenie
Jak bym miał nowy tłumik to bym może ocenił lepiej. Mój fabryczny kończy się i jakoś nie może się skończyć !!
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie gazu to 8l/100km co za tą dynamikę i komfort podroży jest lepiej niż super. Autko raczej proste w budowie więc naprawy nieskomplikowane. Części dostępne bez problemu
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupione wiekowe więc za pare złotych, instalacja gazowa już się zwróciła, naprawy rzadkie a częsci tanie. Co więcej wymagać
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tu się raczej nic nie psuje. Padła linka od szyby to - trochę nerwów kosztowała.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wykonanie aut japońskich z tamtego czasu zasługuje na uznanie. Wiele części fabrycznych ciągle u mnie pracuje - tłumik, amortyzatory. Rok temu dopiero zmieniłem akumulator (17 lat !! a jeszcze kręcił). Silnik ma 230 tys. i ciągnie :)

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.6 16V 113KM 83kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Mitsubishi Lancer VI – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Mitsubishi Lancer VI Sedan