Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Lancer VI Kombi

karos@o2.pl, 16 lat temu
Silnik 2.0 GLX D 68KM 50kW
Rok produkcji 1993
Przebieg: 208 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Mitsubishi Lancer VI Kombi 2.0 GLX D 68KM 50kW 1992-1996 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Tyle lat i praktycznie zero rdzy. Nie uwierzyłbym gdybym sam tego nie sprawdził.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Zamki zamki zamki...radze czasem użyć WD bo można kluczyki płamać.
Silnik : Piszczący pasek alternatora....ale to akurat w moim egzemplarzu
Silnik : Drgania na niskich obrotach przy wybitych podszkach silnika
4,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
Jak na starego diesla bez turbiny to dobrze, o wiele lepsza dynamika niż w w podobnym dieslu volkswagena w golfie. Do około 2,5tys obr. całkiem cichy (łagodnie klekocze) dopiero powyżej zaczyna być głośniej ale bez tragedii. W przypadku wybitych poduszek silnika na biegu jałowym mogą występować drgania kierownicy. Trzeba mocno deptać przy przyspieszaniu żeby zaczął trochę kopcić.
4,0
Skrzynia biegów
Na zimno potrafi trochę zaszumieć jak jakaś turbina. Biegi wchodzą pewnie i bez problemu, no z wyjątkiem tego że po 4 lub 5 nie można wrzucić od razu wstecznego trzeba najpierw wrzucić jakiś niższy bieg na chwile. Przełożenia niezłe do ekonomicznej jazdy na 5 biegu około 3tys obr. ~110 km/h
4,0
Układ jezdny
Lekko twardy przód oraz lekki tył. Bardzo dobrze spisuje się na zakrętach, o ile nie powybijane są gumy łączników stabilizatorów to praca zawieszenia jest cicha. Trzeba uważać bo daje poczucie nadmiernej przyczepności i można się pokusić o za szybkie wejście w zakręt, a należy pamiętać, że przód ma bardzo ciężki !
Komfort
5,0
Widoczność
Wersja kombi, czyli akwarium do okola super.
4,0
Ergonomia
Przyciski na miejscach , mały schowek nawet kolo kierownicy. Przy pełnej elektryce i elektrycznym szyberdachu brakuje tylko otwierania drzwi i tylnej klapy na przyciski :)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie to nawet aż za sprawne, dmuchawa jak wicher. W lato bez klimy ratuje szyberdach.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu luz prawie jak w Omedze z tylu też nie najgorzej a Przy moich 185cm wzrostu podróż w 5 osób zupełnie nie sprawia problemu.
3,0
Wyciszenie
Wyciszenie takie sobie jak zawieszenie tip top i silnik poniżej 2,5 tys obr to bardzo dobrze, ale potem zaczyna sie hałas.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeszcze nic poważnego nie musiałem robić. Komplet rozrządu tj 2 paski i 3 rolki oraz napinacze razem z wymianą około 550zł struchlałe łączniki stabilizatora przód 2szt=około 30zł, filtr paliwa i powietrza w to W W sumie kilka dych. Sworzeń wahacza chyba około 40zł. Tyle wydatków po zakupie. po wymianie spokój.
5,0
Stosunek jakość/cena
Czego chcieć od sprzętu z 5tys. tania fura, niezawodna, jak na ten rok to nawet jakoś to wygląda, niskie ceny części zamiennych, full miejsca, zdrowe blachy-OCYNK , elektryka szyb lusterek, szyberdach, auto wielkości astry ale za to o wiele przestronniejsze. Żeby tylko ta ropa tak nie drożała.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 GLX D 68KM 50kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi Lancer VI Kombi