Emocji może na ulicy nie wzbudza, wyposażone bardzo ubogo, ale to świetne wozidełko, w sam raz dla tych, którzy oczekują auta taniego w eksploatacji i dobrze zachowującego się na drodze.
Wrażenia
4,0
Silnik
Wyjątkowo elegancko zbiera się z dołu, choć przy większych prędkościach (pow. 90 km/h) auto ma już wyraźne problemy z dynamiką. Niezłe brzmienie gratis.
5,0
Skrzynia biegów
Nigdy nie było z nią żadnych problemów, biegi wchodzą niezwykle precyzyjnie.
4,0
Układ jezdny
Auto zadziwia. Jest sztywne, wyjątkowo neutralne i nadzwyczaj dobrze się prowadzi. Przy tym przebiegu zawieszenie nie wymaga absolutnie żadnej ingerencji, nawet amortyzatory są ok. W slalomie radzi sobie lepiej od nowej octavii. Przydałby się może tylko bardziej bezpośredni układ kierowniczy. Oczywiście o jakimkolwiek komforcie można raczej zapomnieć.
Komfort
4,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń.
4,0
Ergonomia
Bez zastrzeżeń.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Standard w tej klasie.
2,0
Wyciszenie
To jest bardzo głośne auto niestety - pokłosie słabego wyposażenia, oszczędzono na wygłuszeniu.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tu jest super - 7/9 l. Tanie zamienniki elementów eksploatacyjnych. Auto się nie psuje - a w rodzinie jest prawie od nowości.
5,0
Stosunek jakość/cena
Teraz takie auto da się kupić tak tanio, że trudno znaleźć dla niego alternatywę.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po tylu latach coś musiało paść - alternator (wystarczyło wyczyścić), wydech, osłona przegubu czy żarówki - drobne rzeczy. W ciągu dwóch lat wydane może 1000 zł na obsługę auta (wliczając zmianę rozrządu).
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic, zupełnie nic.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 12V 75KM 55kW
[l/100km]