Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Lancer IX Sportback

TheVIANT, 6 lat temu
Silnik 1.8 MVTEC 140KM 103kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 90 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mitsubishi Lancer IX Sportback 1.8 MVTEC 140KM 103kW 2010-2015 - Oceń swoje auto
4,00
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Nie pali tak dużo jak mówią. Wystarczy nie szaleć.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Słaby lakier.
5,0
Całokształt
Auto wygląd ma rewelacyjny, szczególnie z przodu. I tu jak dla mnie sportback ma agresywniejszy wyglą od sedana, dlatego też na niego się zdecydowałem. Wiadomo, można się czepiać tyłu czyli bańki tłumika która jest "doskonale" widzialna z tyłu. Mnie to nie przeszkadza za bardzo.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik jak na taką moc powinien rwać, ale ze względu na dużą masę własną nie ma co oczekiwać cudów. To co mi się w nim podoba to to że nie schodzi szybko z wysokich obrotów - jak się wkręci to się fajnie trzyma na górze i nie trzeba się śpieszyć ze zmianą biegów co by nie szarpało. To jest zaleta. I tu ważna rzecz, w swoim egzemplarzu posiadam silnik montowany po zmianie po 2010 roku - tylko 3 konie mniej, a pali mniej niż silniki przed 2010.
4,0
Skrzynia biegów
Działa bez zarzutu. Biegi ładnie wchodzą i nie ma celowania.
4,0
Układ jezdny
Co samochód to trochę inaczej, aczkowiek już się przyzwyczaiłem i pewnie się w nim czuję. I wcale się nie wychyla za bardzo na zakrętach jak to piszą gdzieniegdzie.
3,0
Karoseria
Fatalna trwałość lakieru. Ale wygląd/bryła rekompensuje wszystko.
Komfort
3,0
Widoczność
Słupki przednie ograniczają widoczność na zakrętach. Tak samo 'lipko' w postaci tylnej szysby też nie daje za dużo pola do popisu. Trzeba się porządnie obrócić do tyłu przy cofaniu aby w coś nie walnąć.
4,0
Ergonomia
Ergonomia jedną gwiazdkę mniej za podłokietnik. Osobiście fotel mam podniesiony do góry maksymalnie i nie dosięgam do podłokietnika (chyba nikt nie sięga jak fotel uniesie).
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Chłodzenie mało wydajne tak samo i grzanie. W sumie nie jest to najważniejsze w samochodzie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca. Siedzenia tylne fajnie pochylone "tyłkiem" w dół to się fajnie siedzi i jedzie.
4,0
Wyciszenie
Jest ok. Silnika nie słychać, zawieszenia też nie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Adekwatne do pojemności silnika i ekonomi jazdy. Ja nie narzekam - wiedziałem co kupuję
4,0
Stosunek jakość/cena
Mam wersję benzynową, to stosunek cena/jakość nie jest za specjalny. Z silnikiem diesla można kupić dużo dużo taniej i wtedy ten stosunek wychodzi znacznie lepiej.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Do tej pory rozszczelnił mi się amortyzator na mrozach. Poza tym nic.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zero.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 MVTEC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi Lancer IX Sportback