Karoseria
: Słabe, cienkie, łatwe do zarysowania blaszki
4,0
Całokształt
Trzeba dbać a wszystko będzie dobrze
Wrażenia
5,0
Silnik
Obroty spadają trochę wolno ale to w nim potrzebne gdyż moc jest dopiero przy 3,5 tys. obr/min. Nie mogę narzekać
4,0
Skrzynia biegów
Biegi same wskakują bez większego wysiłku( w niektórych nowych autach jest gorzej). Długie przełożenie co pozwala rzadziej ruszać prawą ręką ;)
3,0
Układ jezdny
Na dużych i szerokich oponach trzyma się bardzo dobrze, na standardowych oponach 205/60 R 16 jest gorzej
Komfort
4,0
Widoczność
Wysoko się siedzi i z przodu wszystko widać, z tyłu gorzej przez małą szybę ale czujnik parkowania temu zaradzi(posiadam sam i wiem)
4,0
Ergonomia
Nic dodać nic ująć
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Póki jeszcze nowy to wszystko szybko się nagrzewa, klimatyzacja nie szwankuje.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu mnóstwo miejsca, gorzej mają ci z tyłu na nogi lecz podobno wygodniej się jedzie (pewnie za sprawą miększego zawieszenia i wygodnej kanapy z tyłu
2,0
Wyciszenie
To wada tego auta, według producenta jest to zrobione naumyślnie gdyż to auto sportowe. Cywilne auto sportowe?Okej, ja się nie znam :)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mógłby przy tej mocy palić mniej przy mało dynamicznej jeździe
4,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze to jest i tak dość dobre auto (nowe)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wszystko jest godne ceny lecz plastiki i blacharka to słaby punkt tego auta
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie odnotowałem
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 MIVEC 143KM 105kW
[l/100km]