Zawieszenie
: Przyklejony do asfaltu,przestrzeń wewnątrz i wymiary zewnętrzne
5,0
Całokształt
Kapitalny wóz.Wygląd bajka,wyposażenia w wersji INTESE prawie kompletne/brakuje ksenonów/,.Cena w stosunku do całokształtu rewelacja.Konkurencja niech się chowa.No chyba ,że ktoś chce się wtopić w tłum innych samochodów to wtedy nie polecam -trzeba kupić Golfa,Renault itp.
Bagażnik w przeciwieństwie do sedana w porządku.
Wrażenia
4,0
Silnik
Do pełni szczęscia brakuje z 10-15 koni więcej ale i tak do dynamicznej jazdy w zupełności wystarczy.Ktoś chce wyścigówkę niech kupi sobie Ralliarta lub EVO
5,0
Skrzynia biegów
Krótki skok lewarka,wchodzą z leciutkim oporem - tak ma być.
5,0
Układ jezdny
Poezja szczególnie na 18 calach i pomimo tego ładnie wybiera nasze \"ukochane\" dziury.
Komfort
5,0
Widoczność
Przód b.dobrze.Tył czujniki i wielkie lusterka więc zero problemów.
5,0
Ergonomia
wzorowa.Malkontenci mogą przyczepić się do twardych plastików.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
tak jak być powinno,bez uwag.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Super przestronnie.
4,0
Wyciszenie
do 130 km. cicho, wyżej słychać szum powietrza i silnik ale i tak nieźle/ w sumie to nie klasa S Mercedesa/:) Do 100km. super cichy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
może być w akceptowalnym poziomie.Zresztą jak Cię stać na samochód za \"dziesiąt\" tysięcy zł. to litr czy dwa nie robią różnicy a jak Cię nie stać to kup sobie rower.
ASO zdziera jak wszędzie.Byle dodatek to ceny z kosmosu:)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
salonowiec więc o usterkach nie ma mowy no i produkcja - Japonia.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 MIVEC 143KM 105kW
[l/100km]