Auto bardzo udane, silnik, komfort, skrzynia, wszystko na najwyższym poziomie. No i ten wygląd (czarny na 18-tkach felgach).
Wrażenia
5,0
Silnik
Kultura pracy silnika bardzo wysoka. Powyżej 4000 tysięcy idzie jak burza, może poniżej jest troszkę ospały ale taki urok japońskiej konstrukcji.
5,0
Skrzynia biegów
Chyba najmocniejszy punkt Lancera. Biegi wchodzą elegancko z lekkim oporem, ale właśnie o to chodzi!!!Skrzynia poezja!
5,0
Układ jezdny
Autko idzie jak po sznurku, bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
Komfort
5,0
Widoczność
Siedzi się wysoko, droga dobrze widoczna, czujniki tylne bardzo pomagają.
Doskonałe bi-ksenony z doświetlaniem zakrętów robią dzień z nocy :)
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, intuicyjna obsługa.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Odparowywanie szyb szybkie, klima bardzo wydajna.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak w wyższej klasie i z przodu i z tyłu. Fotele skórzane świetnie wyprofilowane.
5,0
Wyciszenie
Na postoju cisza jakby był wyłączony silnik. Im więcej obrotów tym głośniej ale ten rasowy ton silnika jest super. Jedynie opony fabryczne Dunlopa mogłyby mniej szumieć.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No cóż...patrząc na dane katalogowe to są one do osiągnięcia ale naprawdę trzeba się sprężyć. Ogólnie, bardzo dużo pali przy dynamicznej jeździe.
5,0
Stosunek jakość/cena
Wersja Instyle kosztuje sporo ale gwarantuje kompletne wyposażenie samochodu, który pod względem komfortu i właściwości jezdnych nie ma sobie równych.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nowy Japoniec, nie ma co się psuć, lakier trochę miękki.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nowy Japoniec, nie ma co się psuć.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 MIVEC 143KM 105kW
[l/100km]