Auto dla spokojnego kierowcy do bezproblemowego poruszania się z punktu A do B. Jest jak młotek prosty wręcz toporny i zawsze działa.
Wrażenia
5,0
Silnik
Slink daje rade ale bez szaleństw. Jego największa zaleta jest to, że podobno można nim nakręcić 500k i po drodze nic się nie powinno dziać.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo fajna. Krótki skok drążka. Na 5 biegu przy 4k obrotów jest 155km/h na liczniku. Czasem haczy 1 lub wsteczny.
4,0
Układ jezdny
Poprawny aczkolwiek w Seacie np. Leonie jest lepszy (pewniej się prowadzi czy wyższych prędkościach)
2,0
Karoseria
Trzeba było konserwacje zrobić zaraz po wyjeździe z salonu. Lakier bardzo miękki - ale to już chyba wszystkie nowsze auta taki maja.
Komfort
4,0
Widoczność
Bardzo duze lusterka boczne - super sprawa. Kieska widoczność przed środkowe lusterko.
5,0
Ergonomia
Do auta się wsiada i wie gdzie co jest. Obsługa intuicyjna.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie bdb. Klimatyzacja troche łagodna i czasem wydaje mi się, że nie do końca temperatura zadana jest zgodna z uzyskana tzn. trzeba ustawić na troche mniej np na 19 aby w środku był 21. Ale działa i chłodzi no i czynnika nie ubywa (zauważalnie).
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jako nowy kosztował 61k zł. Patrząc pod kątem cena-ilość auta to ocena 5+. Było by 6 jakby bagażnik był większy (głębszy).
2,0
Wyciszenie
Do 100-110 jest dobrze później coraz gorzej. Powyżej 130 zaczyna się robić troche strasznie, a powyżej 150 dramatycznie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto mega tanie w eksploatacji. Podstawowa eksploatacja (płyny, filtry, etc.). Rozrząd na łańcuchu ale regulacja luzów zaworowych co 100k km.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjny
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bezawaryjny
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 MIVEC 117KM 86kW
[l/100km]