Zawieszenie
: Prowadzenie tego samochodu to bajka. Ford, Renault, VW, Skoda i inne daleko, daleko w tyle...
4,0
Całokształt
Swietny samochod, prowadzi się go idealnie. W poprzednim samochodzie VW Bora przy prędkości 80 km/h to byl max zeby wejsc w niektóre zakręty, teraz 120 km/h bez problemu i bez efektu scinania. Troche za glosny pow 3500 obr, ale mozna sie szybko przyzwyczaic.
Wrażenia
4,0
Silnik
troszke mulowaty do 4000 obrotów, powyżej rakieta
5,0
Skrzynia biegów
bardzo precyzyjna
5,0
Układ jezdny
Auto prowadzi się idealnie. W poprzednim samochodzie VW Bora przy prędkości 80 km/h to byl max zeby wejsc w niektóre zakręty, teraz 120 km/h bez problemu i bez efektu scinania zakretow.
Komfort
4,0
Widoczność
Niestety cofanie tylko na lusterka, ale to jest przypadłośc wiekszosci nowych samochodów.
4,0
Ergonomia
podłokietnik zdecydowanie za bardzo cofniety do tylu, natomiast oparcie na drzwiach o 5 cm za nisko.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo duzo miejsca z przodu i z tylu
3,0
Wyciszenie
Powyzej 3500 obr głosny, (130 km/h)ale dzwiek nie wydobywa sie spod maski, ale z wydechu. Słychac kazdy dolek, nierownosc. Ogolnie kiepsko wyciszony
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niestety silnik niezbyt oszczedny przy dynamicznej jeździe. Przy ecodrivingu mozna uzyskac w trasie 7 l/100 a w miescie 9.5.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
za wczesnie na opinie
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie daje maxa bo za wczesnie na oceny
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 156KM 115kW
[l/100km]