Samochód wyprodukowany w Japonii i to mnie skusiło. Niestety japońska solidność odchodzi do lamusa.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na razie bez zarzutu.
4,0
Skrzynia biegów
Brak 6 biegu.
5,0
Układ jezdny
Jak w przypadku silnika.
Komfort
3,0
Widoczność
Przednie słupki ograniczają widoczność kierowcy
3,0
Ergonomia
Ze względu na nietrwałe przednie fotele przeciętna.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobra, szybko się nagrzewa, chłodzi wolniej.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająca.
4,0
Wyciszenie
Bardzo dobre jeżeli jedziemy poniżej 120 km, potem samolot.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wcześniej posiadałem samochody od nowości Suzuki Swift oraz Toyotę Corollę. Mitsubishi Lancer jest zdecydowanie najdroższym samochodem w utrzymaniu.
4,0
Stosunek jakość/cena
Tani samochód jak na tę klasę i może dlatego niektóre elementy wykonane z kiepskich materiałów
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Lakier podatny na drobne zarysowania - grafitowy metalik
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Popękane są gąbki z lewej i z prawej strony stelaża fotela. Te popękania powodują przecieranie się materiału pokrowca. W fotelu pasażera prawdopodobnie w niedługim czasie pojawi się również taka sama usterka.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 MIVEC 143KM 105kW
[l/100km]