Silnok jest ok. Jednostka 1.8 dobrze znosi instalację gazową STAG, pracuje jak na benzynie, zadowala się 10l gazu na 100 w mieście i od 7,8 do 11 w trasie, w zależności od stylu jazdy (8l mam przy jeździe 100-110km/h)
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia perfekcyjna. Ideał.
5,0
Układ jezdny
Auto świetnie trzyma się drogi. Miałem sytuację awaryjną gdzie układ ESP zdał egzamin wzorowo (przy prędkości 150km/h).
Komfort
4,0
Widoczność
Przeszkadzają szerokie słupki, ale da się przyzwyczaić. Lusterka są ok.
5,0
Ergonomia
Dużo miejsca jak na tą klasę samochodu. Wnętrze zaplanowane dobrze.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronik tylko jednostrefowy, i nie do końca zadowalający. Klimatronik często nie trzyma zadanej temperatury szczególnie zimą.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tu bez zastrzeżeń.
1,0
Wyciszenie
Wyciszenie bardzo złe, jazda powyżej 110km/h jest uciążliwa z powodu hałasu
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Znośnie, podobnie jak konkurencja.
4,0
Stosunek jakość/cena
jak na swoje wyposażenie jest tanie w tym segmencie
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
słaba jakość plastików, zimą skrzypią
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Lakier!!! Tragiczna jakość lakieru. bardzo łatwo odpryskuje, reaguje z płynem do spryskiwaczy, po 3 latach auto jest pełne rys!!! Dużych rys! Do perforacji lakieru. Na czarnim lakierze źle to wygląda! Lakier to tragedia! Maskę mam już do malowania, zaczyna rdzewieć! Mitsubishi nie poczuwa się do odpowiedzialności i uznania gwarancji i twierdzi że korozja jest pochodną uszkodzeń mechanicznych (rys i odprysków). Auto zawsze jest myte karcherem! Nigdy nie miało wypadku i kupiłem je w salonie! Lakier tragedia!!!
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 MIVEC 143KM 105kW
[l/100km]