Właśnie jestem po próbie złożenia reklamacji na mitsubishi lancer 1.8. Na klapie bagażnika od wewnętrznej strony oraz wzdłuż dachu i na słupkach przy przedniej szybie zaczęły mi sie pojawiać \"odpryski\" lakieru. Takie małe kropeczki. Na klapie bagażnika małe kropki zaczęły składać sie w większe. Ogólnie z daleka tego nie widać, dopiero z bliska. Ewidentnie widać, ze lakier był źle położony (opinie niezależnych lakierników). Także osoba z serwisu stwierdziła, ze widać, ze cos jest nie tak. Niestety wtedy nie było osoby zajmującej się reklamacjami. Dziś taka osoba była. Najpierw obejrzał, potem czekaliśmy 0,5h na wolne miejsce. W miedzy czasie ten Pan gdzieś chodził. Mniemam, że konsultował to z przełożonymi po czym stwierdziła, że to uszkodzenia mechaniczne. Na moje pytanie: na jakiej podstawie wysnuł takie wnioski, bo przecież takie odpryski są na całej długości samochodu stwierdził (bezczelnie), ze on nie wie co ja robiłem z samochodem. Z samego samochodu jestem zadowolony, naprawdę dobrze sie nim jeździ. Byłem przekonany, ze tez ten incydent z lakierem zostanie rozpatrzony pozytywnie, co nie zmieniło by mojej dobrej opinii o mitsubishi. Jednakże podejście serwisu znacząco może wpłynąć na ocenę. Zgłosiłem sie do przedstawicielstwa w Polsce. Czynności, które miała wykonać osoba z serwisu musze teraz wykonać sam. Zamierzam na bieżąco informować o postępach (link zamieszczę niebawem). Mam nadzieje na szybkie i pozytywne załatwienie sprawy i zakładam, ze to tylko niekompetencja serwisu, a nie całego przedstawicielstwa. Przecież kupując samochód znaczenie ma nie tylko jak sie zachowuje na drodze czy komfort jazdy - co do tego nie mam zastrzeżeń, ale tez podejście do klienta i napraw gwarancyjnych (to przecież atut nowych samochodów). Czynności serwisowych nie dokonam w tym serwisie (Warszawa - Allianz Auto), z obawy przed lenistwem i niedbałością osób tam pracujących.
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Małe odpryski lakeiru po niecałymroku urzytkowania
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Co do samochodu nie mam zastrzeżeń, dobrze mi się nim jeździ. Jednakże zaczyna odchodizć mi lakier. Powinno być pole podejście firmy do klienta po sprzedaży auta - było by poniżej krytyki.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 MIVEC 143KM 105kW
[l/100km]