We wnętrzu jak na japońkie auto, niezłe plastiki i design. Narazie żadnych zbędnych hałasów. Bardzo przyjemne i ładne auto. Obraz psuje niestety elastyczność silnika lub jego współpraca ze skrzynią biegów.
Wrażenia
3,0
Silnik
zdecydowanie zła kompozycja z pięciobiegową skrzynią.Spod świateł nie depniesz- o ile nie wykręcisz 6000 obr, a przy 120km/h jest już głośno. Czwarty bieg ma zbyt mały zakres użytecznych prędkości, co zmusza do częstego wachlowania drążkiem.Słowem, do 4000 obrotów to muł. Stare picasso choć cięższe, spisywało się lepiej. Czwarty bieg był użyteczny w zakresie 60-150km/h
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wrzuca się przyjemnie. O tyle ważne, że trzeba to robić bez przerwy.
4,0
Układ jezdny
Świetnie prowadzenie, nawet na ostrych łukach i bardzo złej nawierzchni.Niezbyt głośne, ale szorstkie odgłosy, ale może to wina Dunlopów.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez uwag, dobre lusterka.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu bardzo wygodna kanapa i sporo przestrzeni. Przednie fotele jak w autobusie.Słabe boczne trzymanie i kiepski profil oparć. Może takie są w wersji Invite.
3,0
Wyciszenie
Szum wiatru nie dokucza. Za to silnik... Po 400km głowa jest dwa razy większa. Nie to że bardzo głośno, ale brzmienie silnika jak w motocyklu ścigaczu, przekłuwa mi bębenki.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zapewne wpływ na to ma tragiczna elastyczność silnika.Żeby z trzema osobami normalnie jechał, pedał gazu najepiej przyspawać do podłogi.Gdzie te 143KM ? Poprzednie auto miało 117KM bez turbo i było żwawsze.
5,0
Stosunek jakość/cena
W tej cenie trudno kupić coś lepszego.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 MIVEC 143KM 105kW
[l/100km]