Zawieszenie
: Może powiedzieć że jest sportowe to pewne nadużycie, ale nadaje się do naprawdę ostrej jazdy.
4,0
Całokształt
Gdyby był lepiej wyciszony i silnik żwawszy na niższych obrotach, byłby doskonały!
Wrażenia
4,0
Silnik
Trochę słaby przy małych obrotach, nadrabia powyżej 4tyś/min. Ładnie brzmi i przy naprawdę oszczędnej i mądrej jeździe daje radę zejść poniżej 9l/100km w mieście!
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo precyzyjna, nie haczy, nie ma problemów z redukcją do \"jedynki\".
5,0
Układ jezdny
Jest i komfortowy, i precyzyjnie się prowadzi, daje radę poszaleć jeśli się chce:)
Komfort
4,0
Widoczność
Jak to w sedanie... Trzeba uważać na kuferek z tyłu;)
4,0
Ergonomia
Była by 5, gdyby nie to że kierownica jest regulowana tylko góra-dół, a nie mogę jej podciągnąć bliżej siebie... Wskaźniki bardzo czytelne i intuicyjna obsługa.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Odparowywuje dosłownie w sekundę, nawet tylna szyba. Szczególnie w porównaniu do Corolli:)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na kompakt, to przestrzeń w środku jest ogromna. Nawet w piątkę można podróżować komfortowo i nikt się nie skarży, nawet na tylnej kanapie!
3,0
Wyciszenie
Prawdopodobnie za słabą seryjnych opon (Dunlopy) oraz dużych lusterek jest dosyć głośno, co jest szczególnie odczuwalne powyżej 130-140km/h.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jest ok, wprawdzie niemało pali, ale czego tu wymagać od 143 koni... Tym autem na prawdę da radę jeździć oszczędnie, a wysokie spalanie na które się skarżą inni użytkownicy, to dlatego że Lancer zachęca do ostrzejszej jazdy zarówno zawieszeniem, liczbą koni jak i wysokoobrotowym silnikiem:)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jest w całości produkowany i składany w Japonii, to mówi samo za siebie:)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j/w
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 MIVEC 143KM 105kW
[l/100km]