Zawieszenie
: naprawde rewelacja, bije na \"łeb i szyję\" tak chwalone zawieszenie Forda Focusa, układ kierowniczy \"miodzio\"
5,0
Całokształt
extra wygląd, extra właściwości jezdne, bogate wyposażenie seryjne
Wrażenia
5,0
Silnik
lubi obroty, doskonale się wkręca, zużycie paliwa do zaakceptowania, z takim silnikiem nie da się jeździć wolno = oszczędnie :)
4,0
Skrzynia biegów
precyzyjna, krótkie skoki lewarka, lekko hacząca 2-ka na zimnym silniku
5,0
Układ jezdny
perfekcyjne prowadzenie, zaskakujący komfort jak na koła 18\' i obnizone/utwardzone zawieszenie, super precyzyjny układ kierowniczy
Komfort
4,0
Widoczność
jak to w sedanie nie widać tyłu (z założonym spojlerem jest ok)
5,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu, deska bez zbędnych wyświetlaczy i przycisków
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klimatyzacja wydajna, ogrzewanie jeszcze nie sprawdzone (jest lato :) )
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mimo 185 cm wzrostu mieszcze się bez problemów, z tyłu raczej dwie osoby się mieszczą - kanapa mocno wyprofilowana i na środku średnio wygodnie
5,0
Wyciszenie
do 140km/h jest ok, potem ciut głosniej ale nie jest to męczące
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
dobra relacja cena zakupu / wyposażenie, zużycie paliwa było u mnie drugorzędną sprawą, ważniejsza była przyjemność z jazdy a to auto zaspokaja ją w 100%, średnio auto pali 9-10l/100km
5,0
Stosunek jakość/cena
mimo że auto kupowałem z bieżącego rocznika to było tańsze i lepiej wyposażone niż konkurenci z wyprzedaży
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
narazie bezproblemowo
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
narazie bezproblemowo
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 MIVEC 143KM 105kW
[l/100km]