Zawieszenie
: Zawieszenie w polaczeniu z dynamicznym silnikiem. Tego oczekiwalem od Mistsubishi.
4,0
Całokształt
Ocena dobrze, by nie wpadac na przesadny zachwyt. Co mnie dziwi brak tych samochodow na niemieckich drogach
Wrażenia
5,0
Silnik
Posiadaczem Lancera (auto kupione w Polsce) jestem od paru tygodni i obecnie jezdze golfem V 1.9 TDI 105 KM na zmiane z Lancerem 1.8 143KM. Tu musze dodac, ze moim chlebem powszednim sa motocykle i to te najszybsze wiec trudno mnie zaskoczyc przyspieszeniem czy szybkoscia. Samochody glownie uzywam na dojazdy do pracy w sumie ok 30 km/dziennie w ruchu miejskim w Hamburgu.
Odglos silnika to szemranie kiedy uzywa sie samochodu jako limuzyny, zdrowy kiedy trzeba przyspieszyc. Czuje sie, ze silnik gotowy do skoku i tylko swiadomosc, ze to 4 kolka, a nie 2 wstrzymuje mnie od wyprzedzania.
5,0
Skrzynia biegów
Pewne ruchy reki, pewne dzialanie przekladni. Krotkie skoki dzwignie biegow az kusi do sportowej jazdy. Uwazam,ze skrzynia biegow jest bardziej precyzyjna niz w Golfie
5,0
Układ jezdny
Nie probowalem jeszcze testu Losia, ale czuje sie pewniej niz w Golfie przy ostrym skrecie.
Komfort
4,0
Widoczność
tylko cabrio zawewnia super widocznosc, tu natomiast duzy plus za wspaniale lusterka boczne.
System wspomagania parkowania z wyslwietlaczem odleglosci zapewnia pewne, bezkolizyjne parkowanie. Bylo to super trafione, jedyne dodatkowe zamowienie, koszt 600 zl. Polecam!
4,0
Ergonomia
Sterowanie radio w kierownicy i bloetooth bylo decydujacym powodem zakupu lepszej wersji. Przyciski regulacji glosnosci trzeba dosyc gleboko wciskac. Przdaloby sie opcja zmiany koloru podswietlenia radia i wyswietlacza komputera. Czerwone wyswietlacze sa dla mnie najmniej czytelne. Siedzenia duzo lepsze niz w Golfie, daja poczucie, ze to naprawde sportowa limuzyna.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak podgrzewanych siedzen rekomensuje szybkie nagrzewanie sie srodka, nawet bez wlaczania re-cyrkulacji powietrza. Klimatyzacje sprawdze dopiero w lecie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zacytuje niemieckie media Lancer to sportowa limuzyna. Jak na sportowe to duzo za duzo,jak na limuzyne to akurat.
5,0
Wyciszenie
Patrz \"silnik, kultura pracy,elastycznosc\" Natomiast, kiedy zamykam drzwi czy bagaznik odglos raczej nizszej klasy atuta.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na trasie od polskiej granicy to Hamburg, na autostradzie, prawie 400 km wyszlo prawie 10litr/100km, nie przkraczajac zalecanego 140/h na dotarciu, ale skladam to na karb nowego jeszcze silnika. Fabrycznie podane parametry sklonily mnie do zakupu Lancera z silnikiem benzynowym.
Znowu jazda od Polskiej granicy to Hamburga
Tym razem 160-180/h zuzycie w granicach 14 l/100km
ale duza frajda z takiej jazdy takim autem. przy 160 chetnie przyspiesza wiec nie ma problemow z wyprzedzaniem i jedzie w przednim towarzystwie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Z ulga za rocznik 2008 zaplacilem 65600 zl. to co proponowaly mi inne marki za ta kase bylo o dobre pare oczek nize. Albo silnik wolowaty albo cena z ksiezyca, albo zupelny brak checi do negocjacji ceny.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jest to bardziej ocena marki, bo zbyt krotko jezdze Lancerem