Za tą cene nie znajdzie się auta lepiej jeżdżącego i wyglądającego. Kupiłbym to auto jeszcze raz, ale chyba wersję RalliArt (4x4, 240KM).
Wrażenia
4,0
Silnik
Do 2500 obr. ospały, od 4000 wciska w fotel. Przydało by się lekkie turbo jak np. 1.8T 160KM, 250Nm i napęd na 4 koła.
4,0
Skrzynia biegów
Do 1000 km czasami był problem z 3-cim biegiem. Teraz działa bez zarzutu
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie to chyba najlepszy element w tym samochodzie.
Komfort
4,0
Widoczność
Przeszkadzają trochę szerokie przednie słupki (dwóch rowerzystów się o tym przekonało). Duże lusterka.
4,0
Ergonomia
Przednie siedzenia i podłokietnik nie wiem przez kogo i dla kogo były projektowane (w Top Gearze piszą, że dla orangutana, chyba mają troche racji). Przełącznik komputera pokładowego też nie jest w odpowiednim miejscu. Przydałaby się 2-osiowa regulacja kierownicy.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
OK. Klima działa bez zarzutu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca z przodu i z tyłu (mam 185 cm wzrostu).
4,0
Wyciszenie
Powyżej 120km/h robi sie głośno.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
OK. Spalanie do zaakceptowania.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Serwis Japan Motors w BB podczas montażu przewodów do czujników parkowania urwał klipsa mocującego panel na tylnym słupku. Na montaż nowego klipsa czekam już 2 miesiące. Poza tym serwis zrobił mi także małą niespodziankę po wyjechaniu nowym autem z salonu i przejechaniu 500m. Dalej czekam na rekompensatę od dealera.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie miałem okazji sprawdzić.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 MIVEC 143KM 105kW
[l/100km]