Z samochodu jestem zadowolony. Nie jest on idealny, ma swoje wady, ale ogólna ocena wychodzi na duży plus. Minusy to słabe wyciszenie, przeciętna jakoś wnętrza, nie najlepszy lakier. No i jeśli ktoś lubi b.szybka jazdę, to na pewno silnik za słaby, ale do normalnego użytkowania, bez ścigania się z innymi, z możliwością bezpiecznego wyprzedzania jest on bardzo dobry. Trzeba brać pod uwagę, iż wbrew wyglądowi nie jest to samochód sportowy i tak na niego trzeba patrzeć. Plusy to:niezawodność, dobre spalanie, przyzwoite osiągi do normalnej jazdy, dużo miejsca dla pasażera
Wrażenia
4,0
Silnik
Wiele osób uważa, iż ten silnik jest za słaby do tego samochodu. Dla mnie jest on w zupełności wystarczający, do zwykłej normalnej jazdy i bezpiecznego wyprzedzania w zupełności wystarczy. Kiedy potrzebowałem to wystarczało mi mocy, ew. redukcja na niższy bieg i jedzie on całkiem żwawo. Jak ktoś lubi szybszą jazdę, to sugeruję mocniejszy silnik, ale to się przekłada na spalanie. Minusem jest głośność w przedziale 3,2-3,8 obrotów (prędkość na 5 biegu między 115-135 km/h) , ale ten typ tak ma
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą tak jak powinny,żadnych zastrzeżeń
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze trzyma się drogi, żadnych zastrzeżeń
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność bardzo dobra, bardzo duże lusterka boczna poprawiają widoczność do tyłu. W sumie mam czujniki więc nie jest to aż tak bardzo potrzebne przy cofaniu, ale bez czujników też nie powinno być problemów
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, prosto, funkcjonalnie, bez żadnych zbędnych udziwnień. Jak ktoś już napisał jest wręcz nudno.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie mam żadnych większych zastrzeżeń
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest bardzo dobrze, porównywalnie do większych aut z wyższej klasy. Z tyłu trudno mi powiedzieć, bo nie sprawdzałem, ale chyba też źle nie jest
3,0
Wyciszenie
I to jest niestety słabszy punkt tego auta. Ogólnie wyciszenie jest przeciętne i jak się jedzie do 3 tyś obrotów to jest całkiem ok, ale między 3,2 - 3,8 tyś obrotów silnik jest bardzo głośny i dźwięk jest taki niezbyt przyjemny. Powyżej 4 tyś już jest lepiej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie jest lepsze niż myślałem. Bez problemów mieszczę się w danych katalogowych, a na trasie można spalić nawet mniej niż podaje producent, przy czym jestem raczej spokojnym kierowcą.
5,0
Stosunek jakość/cena
Wystawiam najwyższą ocenę, bo w tej cenie z takim wyposażeniem ciężko było znaleźć inne auto (chyba tylko Renault Fluence i Kia). Inne samochody tej klasy były sporo droższe, albo za dodatki które Mitsubishi ma w standardzie trzeba było dopłacać. trzeba przy tym mieć na uwadze, iż nie jest to samochód sportowy ani luksusowy, ale normalny, standardowy samochód do codziennej eksploatacji
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie działo, ale w sumie to nowy samochód
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 MIVEC 109KM 80kW
[l/100km]