Wygląd, cena i frajda jaką daje podróżowanie tym samochodem sprawiają, że auto jest warte zainteresowania.
Wrażenia
4,0
Silnik
Auto jedzie dopiero pow.3k obrotów, ale jedzie naprawdę dobrze i wyprzedzanie daje poczucie bezpieczeństwa i kontroli sytuacji.
5,0
Skrzynia biegów
Jak dla mnie rewelacja, można wyczuć sportowe pochodzenia
5,0
Układ jezdny
To chyba największy plus tego auto, ono po prostu jedzie jak po szynach.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra dzięki dużym bocznym lusterkom.
5,0
Ergonomia
Bardzo prosta i przyjemna obsługa.Uwielbiam klasykę tego rodzaju - okrągłe pokrętła do regulacji klimatyzacją, wentylacją, żadnych zbędnych przycisków i \"fajerwerków\". Jedyne zastrzeżenie budzi umiejscowienie przycisku \"info\". Plus za sterowanie radiem z kierownicy w dość niskich wersjach wyposażenia.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie testowałem jeszcze ogrzewania, ale klimatyzacja w lecie spisywała się bez zarzutu, bardzo szybko we wnętrzu robiło się przyjemnie chłodno.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca, zarówno z przodu, jak i z tyłu.
4,0
Wyciszenie
Tu mógłbym mieć zastrzeżenia. Jeszcze dużo po autostradach i moja ulubiona prędkość, czyli 130km/h jest w tym aucie męcząca (jest głośno). O dziwo, gdy jadę trochę szybciej robi się...ciszej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na tej wielkości auto, to przeciętne spalanie przyzwoite, a w trasie wręcz rewelacyjne - schodziłem poniżej 5l/100km!
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tą cenę, to obecnie nie widzę lepszego auta na rynku.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żadnych problemów, ale to w końcu produkt made in Japan.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak wyżej
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 MIVEC 109KM 80kW
[l/100km]