Zawieszenie
: Genialne właściwości jezdne tego auta sprawiają, że w ruchu miejskim poruszam się szybciej i sprawniej od większości.
5,0
Całokształt
Samochód z charakterem. Wzbudza zainteresowanie! Miny kolegów - bezcenne. Nie to co często bezpłciowe produkty made in Germany.
Wrażenia
5,0
Silnik
Nie tak elastyczny jak diesle ale i tak znakomity. I dość zrywny.
4,0
Skrzynia biegów
Jedyny słabszy punkt. Dla mnie za twarda i czasami haczy. Może muszę się jej nauczyć?
5,0
Układ jezdny
Rewelacja!!! Samochód jedzie jak po szynach. Wchodzenie w zakręty, jazda na rondach to wręcz przyjemność.
Komfort
4,0
Widoczność
Potężne lusterka boczne. Widocznośc do tyłu jak w każdym sedanie.
4,0
Ergonomia
Wygodne fotele. Genialne w swej prostocie sterowanie urządzeniami. Nauczyłem się tego w godzinę. Ze słabszych stron to brak oparcia dla lewego łokcia.
Wykończenie bagażnika to kompromitacja - kawałek wykładziny rzucony na dyktę. Kierownik zespołu bagażnikowego w Mitsubishi Motors chyba jest Niemcem. Warto wyszarpać od dealera specjalną kuwetę do bagażnika.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutów. Klimatronic działa wspaniale, odparowuje błyskawicznie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dobrze!!! Znacznie więcej miejsca niż np w nowej Corolli Sedan.
5,0
Wyciszenie
Nie narzekam! Samochód jedzie cicho. To, że czasami słychać silnik to jest nawet przyjemne. Nawet moje wyczulona małżonka bardzo sobie chwali.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pierwszy przegląd dopiero po 20 tys km. W mieście pali od 7,5 (brak korków) do 9,5 (korki)
5,0
Stosunek jakość/cena
Samochód wygląda, jakby kosztował o 20 tys więcej niż kosztuje naprawdę.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie psuje, ale mam go naprawdę krótko.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Cisza. Wszystko działa.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 MIVEC 109KM 80kW
[l/100km]