Sylwetka pozytywnie wyróżnie się w tłumie. Wygoda i przyjemność z jazdy - niezaprzeczalne. Kontrola trakcji pozwala na lekki "zarzut tyłem" - można się pobawić w zakrętach i nawrotach - a poza tym reaguje późno ale pewnie.
Auto nie nadaje się do wyścigów (za słabe), ale w codziennym użytkowaniu fajne.
Na tale niemieckiej konkurencji - dobry "wypas" w standardzie (radio/CD z MP3. Bluetooth, sterowanie z kierownicy, klimatyzowany schowek, 7 airbagów, kontrola trakcji i coś tam, coś tam).
Naprawdę przyzwoita jakość wykonania wnętrza (co do techniki - po prostu : japońsko).
Podsumowując - jest się czym cieszyć, chociaż cudów nie ma.
Wrażenia
4,0
Silnik
W mieście daje się jeździć w stylu "eko" - ale z oszcędnością jest różnie
4,0
Skrzynia biegów
Biegi ładnie się "ułożyły", drążek pracuje miękko i bez problemów
4,0
Układ jezdny
Uwaga na śliskim - błyskawicznie traci przyczepność. Poza tym - naprawdę OK
Komfort
4,0
Widoczność
Tylne czujniki parkowania byłyby naprawdę na miejscu
4,0
Ergonomia
Podstawowe funkcje dostępne bez problemu, zaawansowane wymagają cierpliwości
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie szyby parują przy włączonej "klimie" (siła nawiewu : auto)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
U kierowcy wygodnie, pasażerowie też nie narzekają
3,0
Wyciszenie
Na zimowych oponach oraz przy szybszej jeździe jest głośno
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieskich korkach nie zaoszczędzisz, co do napraw - AC polecane
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto warte wydanych pieniędzy
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Centralny zamek żyje własnym życiem - tylko serwis tego nie widzi