Ładna sylwetka , przyjemny i wygodny w prowadzeniu , dobrze wyposażony (wersja Invite). Przeciętnie dynamiczny (kiepsko w dolnym zakresie obrotów). Trasę można pokonać naprawdę szybko przy umiarkowanym spalaniu.
Drażni praca skrzyni biegów (może pomoże interwencja serwisu).
Z silnikiem 1,8 (benz.) wart polecenia.
Wrażenia
4,0
Silnik
poniżej 3000 obrotów niewiele się dzieje , od 4000 wzwyż - spora frajda
2,0
Skrzynia biegów
HORROR - haczy , trudno wrzucić 1 bieg i wsteczny , brak precyzji
4,0
Układ jezdny
"myszkuje" w koleinach , niezły w zakrętach
Komfort
4,0
Widoczność
trochę przeszkadza przedni słupek , w porzo lusterka
4,0
Ergonomia
wszystko pod ręką , obsługa menu mało intuicyjna
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima pracuje ochoczo , przydałoby się szybsze odparowywanie szyb
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu fajnie , z tyłu nieźle
3,0
Wyciszenie
od 3000 obrotów robi się głośno , ale silnik brzmi fajnie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w mieście należy jeździć spokojnie , w trasie można się nie ograniczać
4,0
Stosunek jakość/cena
Wersja Invite z końca 2007 - poniżej 70.000
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
elektronika zamyka auto albo nie (zależy od jej humoru)