Karoseria
: Dynamiczna sylwetka. Każdy myśli, że pod maską ma conajmniej 2l motor (:
5,0
Całokształt
Ogólnie jestem zadowolony. Dynamika 1.5 nie powala, może trzeba było poczekać na 1.8? Ale 1.5 jest ekonomiczniejszy (niższe opłaty, nieco niższe spalanie).
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik radzi sobie z autem. Na miasto wystarczy. Wadą jest głośna praca na wysokich obrotach.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi chodzą z fajnym, sportowym "klikiem". Na wysokich obrotach i przy szybkiej zmianie czasem trudności z wrzuceniem 3.
4,0
Układ jezdny
Neutrealne zachowanie w zakrętach. Odporny na boczne podmuchy wiatru. Dość twarde.
Komfort
4,0
Widoczność
Przydały by się czujniki parkowania. Widoczność do tyłu poprawiają duże lusterka. Szerokie słupki przednie.
4,0
Ergonomia
Regulacja kierownicy w jednej płaszczyźnie -mnie to nie przeszkadza.
Fotele mogły by być lepiej wyprofilowane (słabe trzymanie w zakrętach).
Przycisk obsługi komputera -trudno dostępny.
Poza tym ok.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Automatyczna klima. Cieszy mnie możliwość ręcznych ustawień.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie narzekam.
3,0
Wyciszenie
Jazda powyżej 100km/h na długich trasach męczy. Aczkolwiek brzmienie silnika przy 5-6tyś obr. na 3biegu może się podobać (:
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na trasie, przy spokojnej, płynnej jeździe udało mi się zejść do 5,7l/100.
4,0
Stosunek jakość/cena
Wyposażenie za tą cenę jest ok.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak do tej pory bez usterek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nowe auto.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 MIVEC 109KM 80kW
[l/100km]