Auto mam od 9 lat. Przejechałem 240000 tys. Po 300000 tys. mały remont (wymieniłem końcówki wtryskiwaczy, wszystkie uszczelniacze, pierścienie tłokowe, panewki). Mam nadzeję że wytrzyma mi jeszcze przez dwa lata.
Wrażenia
3,0
Silnik
na biegu jałowym doś głośny (przy okresowej regulacji zaworów i nowym wałku rozrządu klekotanie zanika), dość elastyczny, przyśpieszenie mizerne
5,0
Skrzynia biegów
niezawodna, wymieniam tylko olej, rzadnych wycieków i napraw przez 18 lat
4,0
Układ jezdny
dość twarde, bardzo dobrze znosi ostre zakręty, złe tłumienie nierówności
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie jeżeli nie zapomnimy wymienić termostatu (w moim przypadku co 3 lata)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dość wygodne fotele i kanapa, siedzi się nisko (specyficzne dla japończyków z lat 80-tych)
3,0
Wyciszenie
dość głośno po przekroczeniu 100 km/h
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w mieście do 8 l, trasa 5,5 l. Ceny napraw nie są tak wysokie (wymiana rozrządu: 340zł części-dwa paski zębate, dwa napinacze, jedna rolka prowadząca, 120zł usługa w ASO)
4,0
Stosunek jakość/cena
Trudno znaleźć takie auto w dobrym stanie ze względu na bardzo małą ilość na naszym rynku. Auto obecnie kosztuje ok 2000 tys.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
szybkie zurzycie paska klinowego - wymiana co 20 tys., termostat
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak jakichkolwiek poważnych usterek.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 D 60KM 44kW
[l/100km]