Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Lancer Evolution X

Sigal, 6 lat temu
Silnik 2.0 Turbo MIVEC 295KM 217kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 56 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Mitsubishi Lancer Evolution X 2.0 Turbo MIVEC 295KM 217kW 2007-2015 - Oceń swoje auto
4,21
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : To jak auto się prowadzi nie opiszą żadne słowa, po prostu poezja.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Cienka warstwa lakieru powoduje liczne odpryski, trzeba uważać i mocno dbać o lakier.
5,0
Całokształt
Dla fanów szybkiej i mocnej jazdy lancer jest idealnym rozwiązaniem. Przyjemność z jazdy oraz wygląd samochodu sprawiają, iż za każdym razem gdy zostawiasz samochód to odwracasz się do niego i patrzysz z uśmiechem na swój samochód. Jest to doskonała baza tuningowa zarówno pod względem silnikowym jak i wizualnym. Każdemu właścicielowi zalecałbym zmianę wydechu, wtedy auto zyskuje już wszystko, aby mieć miano drogowej rajdówki. Niestety nie ma co się oszukiwać seryjny wydech brzmi bardziej jak suszarka niż wydech sportowego samochodu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Pewnie większość użytkowników może zastanawiać się czemu wystawiłem aż 5 gwiazdek. Odpowiedź jest krótka. Silnik ten jest doskonałą bazą pod wszelkiego rodzaju modyfikacje. Ponadto prostota budowy oraz przejrzystość pod maską sprawiają, iż nawet największa niezdara i użytkownik, który ledwo co zna się na samochodach da sobie bez problemu radę z podstawowymi naprawami oraz z użytkowaniem tego silnika.
3,0
Skrzynia biegów
Największym minusem tej skrzyni jest 1 bieg. Seryjnie w porównaniu do wersji manualnej sprint do setki zajmuje sekundę dłużej. Ponadto skrzynia bardzo długo się nagrzewa oraz bardzo szybko się przegrzewa co jest ogromnym minusem w aucie sportowym. Pomimo tych wad nie mam na co narzekać, fajną opcją jest możliwość wyboru 3 trybów pracy skrzyni w zależności w jaki sposób aktualnie chcemy się poruszać. Zmiana biegów pomimo wspomnianej jedynki jest błyskawiczna co daje ogromną radość jazdy. Ponadto możemy w każdym momencie przełączyć skrzynię w tryb manualny (łopatki przy kierownicy).
5,0
Układ jezdny
Auto prowadzi się genialnie. Pierwsze co przychodzi mi do głowy to porównanie go do gokarta. Napęd na 4 koła daje ogromną radość z jazdy. Wiadomo, że nie polatamy bokiem ale nie o to chodzi w tym aucie. Tu radość daje pokonywanie zakrętów w jaki najszybszym czasie i w tym evo spisuje się znakomicie. Ponadto do wyboru mamy 3 tryby ułatwiające nam jazdę w różnych warunkach drogowych.
4,0
Karoseria
Auto jest przepiękne wizualnie. Liczne przetłoczenia oraz poszerzenia sprawiają, iż patrząc na auto widzimy coś wyjątkowego. Dość dużym minusem jest cienka warstwa lakiernicza jak u wszystkich japońców. Trzeba liczyć się z licznymi odpryskami szczególnie na przodzie samochodu. Auto swoim wyglądem zwraca duże zainteresowanie na drogach nie raz spotkacie się z odwróconymi głowami w stronę waszego samochodu.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność jest ok, jedyne co można się przyczepić to widoczność w tylnej szybie. Duża lotka trochę zasłania nam widok ale nie ma tragedii.
3,0
Ergonomia
Nie ma co się oszukiwać auto pali ile się wleje wiadomo, że możemy jeździć w oszczędny sposób ale jest to ciężkie w tym aucie, ponieważ cały czas mamy chęć naciśnięcia gazu w podłogę. Jednak wydaje mi się że potencjalni nabywcy nie będą zbytni na to patrzeć. W końcu nie kupuje się takiego auta, żeby jeździć w długie podróże.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Auto jest słabo wyciszone, ponadto jeśli zmienimy opony na miękką gumę hałas jest dość uciążliwy podczas podróży np. autostradą, ale nie o to w chodzi w tym aucie :D
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo MIVEC 295KM 217kW [l/100km]

Średnie zużycie
17,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
16,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
25,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
12,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Lancer Evolution X 2.0 Turbo MIVEC 295KM 217kW
Średni koszt przejechania 100 km
74,00 zł
14,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Mitsubishi Lancer Evolution X