Slabiutko. Spodziewałem się za 160ts. znacznie lepszego auta. Albo sportowego, z \"jajami\"- albo usportowionej limuzyny typu S4. Nie ma ani jednego ani drugiego. EVO nie dorasta do M3 czy S4. I chyba żaden japoniec nie dorośnie nigdy do konkurencji z Niemiec. Dobrze radzi sobie w terenia- szutry- ale w porownaniu z EVO8 wypada bardzo slabo. te same zkręty poonywane z tą saa prędkością grożą wyrzuceniem z łuku! Ekonomicznosć tragiczna, osiągi slabsze. Nie polecam generalnie.
Wrażenia
2,0
Silnik
Mało ekonomiczny, głośny, twardy, niewygodny jak na limuzynę. Beznadziejnie miękki, plastikowy i zbyt \"bezjajeczny\" jak na wyścigi. Do tego jeździ źle, szarpie,plastiki skrzypią. Zdecydowanie przereklamowane pseudosportowe auto. EVO 8 bije go na glowę.
2,0
Skrzynia biegów
Krótka ale twarda i źle zestrojona, chodzi nierówno, bieg potrafi wyskoczyć.
3,0
Układ jezdny
Odbiega od niezawodnosci i dawnych EVO.
Komfort
3,0
Widoczność
Szyby potrafia zaparować i klima sobie z tym nie radzi. Marznące spryskiwacze szyb. Zła widocznośc przy cofaniu.
3,0
Ergonomia
bez zarzutu
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
j/w + bardzo dlugo się nagrzewa w zimie, tragiczne ogrzewanie nóg.
1,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
kerowca-o k, pasażerowie z tylu nie lepiej zapomną o wsiadaniu :)
2,0
Wyciszenie
Strasznie głosny- ale czy to az tak źle, że radia nie slychać przy 120/h czy naglych przyspieszeniach? :)
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
no... 10 to minium, 35l/100km to jak na razie mój rekord
3,0
Stosunek jakość/cena
Źle
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
plastiki z konsoli odrywają się, skrzypienie pozostałych, uszczelka drzwi wymieniana bo odeszła. Galka zmiany biegów rozsypala się w uchwycie- wymieniona wg serwisu \"z mojej winy\" (450zl!)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic, ale jeszcze jest gwrancja
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo MIVEC 295KM 217kW
[l/100km]