Przeniesienie napędu
: padlo sprzeglo po 30 tys, od zakupu
5,0
Całokształt
Gdy ktos sie zdecyduje na zakup napewno nie pozaluje, ale samochod nie jest dla ludzi ktorzy lubia diesle- nie ta polka, nie ten klient. Chociaz jak by to napisac mam i diesla i benzyne. Ale na benzyne nie ma mocnych, pali ale zapierdala.
Wrażenia
5,0
Silnik
Wszystko jak w ksiazce, duza moc drapiezne przyspieszenie. Minusem jest pasek rozrzadu, powinien byc lancuch. zero problemow. Co najwazniejsze bylem tym samochodem 2 razy w irlandii, zero ubytku oleju w silniku i innych plynow. Szok to moje pierwsze auto gdzie nie musze dolewac oleju! Wielki plus, ale wymiany co 12000tys.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia 6 biegowa wersja mr. Jak narazie cicho i plynnie, bez problemow. Jedyny problem to sprzeglo ktore padlo mi po przejechaniu przezemnie 20 000km- ale dodam ze ostrej jazdy. Nie wiem czy to minus wystarczy poczytac i wszyscy pisa \"ten typ tak ma\" ze sprzeglem. Teraz zalozylem ap racing mysle ze problem sie skonczyl.
5,0
Układ jezdny
Wiadomo legendarne wlasnosci jezdne, idealne auto do szalenstw, dobre poczucie bezpieczenstwa. Naped 4x4 staly nie jakis tam pseudo dolaczany. Do tego 3 tryby prasy ACD (asfalt, zwir, snieg) idealnie sie spisuje. Mieszkam w gorach wiec spisuje sie rewelacyjnie. Do tego zawieszenie blittizen rewelka. Dodam ze samochod jest bardzo twardy, do tego stopnia ze po pierwszej przejazdzce nie chce sie nim jezdzic, ale po 2 to juz historia... az sie czlowiek rwie. (komfort zerowy-ale to nie s klasa)
Komfort
5,0
Widoczność
Wszystko widac wszedzie do przodu do tylu i na boki. W lusterkach tez wszystko wporzadku. Nie ma sie do czego doczepic.
5,0
Ergonomia
Wedlug mnie stosunek ceny co do jakosci idealny, mozna kupic 3 razy drozsze m3 i porobic go jak sie chce na drodze.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jezeli chodzi o te kwestje to rewelacja. Silnik ma temperature pracy po przejechaniu 3 km w lecie i okolo 8 w zimie. Temperatura 25 stopni to upal!!!!! a regulacja do 32- to juz piekarnik. Klima dziala rewelacyjnie odwrotnie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak dla mnie to troche zaciasne przednie kubelki RECARO, stylu wporzadku. Zdecydowanie troche zamaly bagaznik i brak mozliwosci skladania tylnich siedzen to minus niewatpliwie. Zbiornik paliwa za maly 55litrow tylko. Raczej gabaryty \"japonskie\"- ale to kwestia przyzwyczajenia
4,0
Wyciszenie
Wysiszenie daje jako najnizsza note, silnik jednak robi swoje jak sie wkreci na 9000 rpm. Ale w trasie calkiem niezle jezeli sie jedzie do 150 km/h. ale powyzej juz huk. Za to idealne spasowanie materialow, mam tez audi z 2007 a4 i tam spasowani jest jak od siekiery. W evo wszystko lekko sie zamyka i nic nie odstaje, jak nalezy. Konstrukcja raczej lekka stad wyciszenie przecietne.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po raz kolejny dam dobrze. Spalanie zalezy tylko i wylacznie od kierowcy i umiejetnosci, mozna palic 9 jak sie jedzie 120, 160 to juz 15l. a 200 powyzej 20 litrow. nie ma wyposrodkowan, 10-15-20 i tyle.Ale za to co oferuje to warto wydac kazda zlotowke na wache, wrazenia pozostana na zawsze. Ogolnie jestem zadowolony ze spalania. Byle focus 1.6 spali 7-8l, wiec co tu narzekac?
5,0
Stosunek jakość/cena
Po raz kolejny rewelacja, niska utrata przy odsprzedazy samochodu. Kosztuje mniej niz konkurencja. Wlasciwie jest najtanszy a do tego najszybszy. Prosze sobie posprawdzac dane...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Narazie zero problemow wszystkie przyciski, przelaczniki zegary itp. rzeczy bez problemu. Mialek kilka samochodow z roznych polek zawsze cos sie zapalalo na desce, tutaj zero. Wszystko jak nalezy. palisz i jedziesz.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak narazie to tylko sprzeglo ale to uwazam za wade fabryczna i eksploatacje samochodu wiec wybaczam. Kazdy sprzeglo musi w nim robic predzej czy pozniej, jednak 4x4 i moc do tego wysokie obroty, dzialaja na sprzeglo negatywnie.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo 280KM 206kW
[l/100km]