Silnik
: wzmocniony do 340 koni dake jakieś 4.5 sek do 100km/.h
5,0
Całokształt
Auto wybitnie sportowe , bez kompleksów w porównaniu do Subaru , Audi - szosowy kiler
Auto dla rozważnych i tych którzy potrafią prowadzić . Doskonałe na torze , lotnisku na drodze dłuższa jazda męczy i powoduje stale napięcie . W tym aucie nie wypoczniesz na trasie , zachęca do przyspieszania ale okupione jest to spalaniem 14-20 litrów benzyny 98
Uwaga - auto jest 3-4 krotnie droższy w utrzymaniu niż przeciętne auto klasy średniej .
Wrażenia
5,0
Silnik
Naprawy są naprawdę drogie
Mało jest warsztatów które mają pojęcie i strzeżcie swoje auta przed domorosłymi mechanikami
Zmiany mocy wymagają także zmian pozostałych elementów - specjalne szpilki trzymające głowicę a nie fabryczne śruby - inaczej wydmucha uszczelkę
4,0
Skrzynia biegów
5 biegowa dla mnie za krótka - maksymalnie ciągnie do 270-280 km/h
5 biegowa jest lepsza na szutry .
Do normalnej jazdy przydałaby się 6stka
4,0
Układ jezdny
najbardziej precyzyjny na świecie - jednak auto przy swojej mocy jest dzikie i tańczy po koleinach
Kierownicę trzeba trzymać naprawdę mocno.
Komfort
4,0
Widoczność
poprawna i wycieraczka z tyłu - tylna płetwa trochę przysłania cofanie
5,0
Ergonomia
fotele recaro extra - jak się przyzwyczaisz to każde inne auto jest butem na koturnach a evo jest jak dopasowane trampki
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
normalnie - poprawnie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Poprawnie bez szaleństw
2,0
Wyciszenie
powyżej 120 nie da się rozmawiać przez telefon ani słuchać muzyki ale w tym aucie chyba nie o to chodzi mam wrażenie...
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tu nie ma ekonomiczności to nie jest fiat panda
auto jest przygotowane fabrycznie do rajdów
minimalna 9,09 - do 120 km/h - średnia na trasie szczecin-olsztyn
maksymalna na torze 40 litrów
3,0
Stosunek jakość/cena
ferrari i lamborgini jest kilkukrotnie droższe a tylko niewiele więcej w odczuciach torowych jest w stanie dostarczyć kierowcy
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niezawodność jest wypadkową eksploatacji - auto mocne i trwałe ale ekstremalnie mocne i wysilone
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
uszczelka pod głowicą , planowanie , pompa wody , łożysko , amortyzator...
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo 280KM 206kW
[l/100km]