Cudo techniki, generujące bez problemu do 400KM z niewielkiej pojemności 2litrów. Inni potrzebują do tego średnio 2x większych pojemności.
5,0
Skrzynia biegów
Jest w stanie znieść prawie wszystko, czego nie można powiedzieć niestety o sprzęgle, w rękach, a właściwie nogach niewprawnego kierowcy fabryczne sprzęgło może skończyć się po 1000km.
5,0
Układ jezdny
Precyzja i dokładność prowadzenia, to wzór do naśladowania. Niestety zbyt kosztowny, aby był do naśladowania na codzień. Jest doskonale zestrojony, ale i twardy, więc nie dla ludzi lubiących wozić wygodnie \"4 litery\".
Komfort
3,0
Widoczność
Jak to w sedanie. Skrzydło z tyłu skutecznie przecina widok w lusterku wstecznym. Trzeba przywyknąć, albo używać zewnętrznych ;).
3,0
Ergonomia
Jak to w aucie sportowym. Niezbędny zestaw i niewiele więcej. Dobrze,że w serii jest klimatyzacja automatyczna. Chociaż dla hardocorców torowych to ujma na honorze :)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dzięki klimatyzacji.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Seryjnie auto jest odelżone maksymalnie + wydech sportowy, skutecznie usuwają ciszę z auta. Jest to uciążliwe, ale na dłuższą trasę i co ciekawe w zakresie 100-150km/h. Za to poniżej 100km/h brzmienie wydechu zastępuje często kiepskiego spikera w radiu.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na tle silnikow TFSI, to spalanie silnika evo mogłoby być z 2-3l mniejsze na każde 100km. Z drugiej strony moc z czegoś się musi brać. Koszmarnie drogi serwis. Trzeba się dobrze zastanowić czy nie lepiej kupić jakieś BMW, Mercedesa lub Audi. Będzie na pewno taniej.
Ale legendy kosztują, jesli się ktoś z tym pogodzi, to może cieszyć się EVO w pełni.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymieniona pompa tylnego dyfra po 2 latach jazdy, jeszcze w czasie gwarancji. poza tym wszystko póki co działa.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo 280KM 206kW
[l/100km]