Inne
: W pełni dopracowane auto. Niestety jakość wnętrza zniechęca ale widocznie miało tak być..(waga auta)
5,0
Całokształt
To nie jest auto dla normalnych użytkowników dróg, to jest ścigant który jest w stanie nawiaząć walke z tzw superautami a nawet czasem z motorami, 4 z hakiem do 100kmh, krótka skrzynia, niesamowita trakcja na każdej nawierzchni...świetne auto ale ma tez swoje minusy...trzeba je zaakceptować albo oddać to auto komu innemu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Swietny legendarny już silnik, 2.0turbo, 4 cylindry duża turbina i nic więcej, technologia japonska nad którą pracowali przez dobrych kilkanaście lat, silniki są pancerne, przy użytkowaniu ich z głową odpłacają się swietnymi parametrami. Górna granica seryjnego silnika to ok 400KM, pozniej juz mozna silnik kuc co przy dzisiejszych cenach czesci nie jest jakims mega wydatkiem i jechać dalej z moca..pytanie po co przy 340 tak jak ja mam w moim aucie jest naprawde dobrze, 4,5 do 100 i srednie 12 na 1/4 mili.
4,0
Skrzynia biegów
Mam 6 i wszystkie biegi wchodzą idealnie oprócz 6 wie wiem dlaczego, moze akurat w mojej wersji tak ma być, skrzynia jest bardzo krótka, biegi wchodzą idealnie, miedzy 1,2,3 nie ma czasu na nic..wkreca sie jak dziki i odcina powyzej 7500. Skrzynia działa super.
5,0
Układ jezdny
Tutaj nie ma co pisać dobrze bo jest idealnie,az chce sie pokonywać ciasne zakręty, bawić sie w łukach i dodawać gazu na sliskiej nawierzchni...to auto zostało stworzone do rajdów i jest z niego Mega radocha w kazdej sytuacji drogowej. Oczywiscie jak jedzie sie nim wolno po dziurach to jest porażka i tragedia, twardo i głosno.
Komfort
4,0
Widoczność
Wszystko OK, jak w normalnym aucie, przeszkadza tylko tylni wielki spojler który dziwnie wygląda w lusterku.
3,0
Ergonomia
Standardowy japończyk, wszystko plastikowe, twarde, materiały BAAARDZO średnie, zupełnie nie odpowiadające autom z Europy, ale trudno, tak akurat w Evo jest, ma być jak najprościej....
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zupełnie przeciętnie, jakieś pokrętła jak w golfie III z 92 roku, ogólnie wstyd ze w aucie z 2006 jest to samo..ale trudno, ja sobie to tłumacze tak że chodziło im o wage.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez zastrzeżen, miejsca jest akurat z przodu, z tyłu no i co dziwne w evo jest naprawde Duży bagażnik, dla ciekawostki większy np. niż w moim drugim aucie czyli Volvie S60.
2,0
Wyciszenie
No niestety, przyporządkowanie osiągów do wagi robi taki efekt ze w aucie jest głośno, tylnia klapa nie ma nawet grama wygłuszenia, czysty metal i tak jest ogólnie prawie z całym autem..niby ma być na codzien ale jest głośno, poprostu trzeba się przyzwyczaić i już, to nie jest auto na autostrady albo na pokonywanie 40tysi rocznie.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na te osiągi to nie jest najgorzej, stricte sportowe auto musi swoje spalić, musi mieć zawsze wynieniony olej i wszystko sprawne bo jak sie wychodzi z zakrętu przy 150kmh to lepiej mieć to wszystko sprawne..przypomne ze to auto do 200 ma 17 sekund..tutaj wszystko musi idealnie działać a wiadomo że nie ma taniego auta sportowego.
5,0
Stosunek jakość/cena
Dawanie przyjemności z jazdy, okupione dość dużymi kosztami, świetne przyspieszenia, legenda rajdowa, chyba stosunek jakość/cena wychodzi tutaj doskonale.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie mam tego auta za długo ale patrząc na drobiazgi to Evo ma wyposażenie jak toyota startet z lat 90 i z drobiazgów to nie wiem co tam sie moze zepsuć..chyba pokrętło nawiewu może polecieć haha, ogólnie to prosta konstrukcja.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Z poważniejszych tematów to moze polecieć silnik, skrzynia, napędy. Zeby poleciał silnik to musi być naprawde bardzo ostry traktowany, zeby poleciała skrzynia to trzeba sie naprawde nad nią poznęcać natomiast w temacie napędów w evo już nie jest tak wesoło, napędy padają od startów na suchym i od innych dziwnych zabaw do których to auto nie było stworzone, ogólnie to trzeba używać je z głową bo koszty napraw mogą być BAArdzo wysokie.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo 280KM 206kW
[l/100km]