używany wóz można naprawdę tanio kupić jeśli poprzedni właściciel dabł o niego to pojeździmy długo długo bez żadnych usterek.
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik jak na diesla pracuje cicho i równo nawet przy dużych szybkościach(silnik transita przy nim to ogłuszacz), bardzo elastyczny, auto jak na dostawczaka rozwija zawrotną prędkość 180km/h bez najmniejszych problemów, a przyspieszenie ma lepsze niż niejedna osobówka.
4,0
Skrzynia biegów
wsteczny czasem ciężko wchodzi, czasami przydałby się 6 bieg. Biegi przy kierownicy to poczatkowo lekki szok i załamanie ale po kilku jazdach przekonamy się, ze jest to całkiem sprytne i wygodne rozwiązanie bo nie trzeba odrywać ręki od kierownicy.
4,0
Układ jezdny
na pusto troche tyłek podskakuje na dziurach, a hamulce żyleta, staje dęba.
Komfort
5,0
Widoczność
widoczność doskonała we wszystkich kierunkach + ogromne lusterka
4,0
Ergonomia
jak to w japońcach wszystko pod ręką ale bez polotu, plastiki dobrze spasowane nic nie trzeszczy i nie "loto"
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
szybko się nagrzewa, szyby nie parują, wentylacja dobra, szczególnie fajny pomysł to nawiewy na kierowcę za kierownicą.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo dużo miejsca 5 osób bez problemu, podwójne siedzenie z przodu to pomyłka 2 niwyrośnięte japońce może się zmieszczą ale większe osoby...nie polecam.
4,0
Wyciszenie
że to diesel słychać jedynie jak jest zimny po rozgrzaniu w środku jest cicho, świst turbiny miły dla ucha
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
no z ekonomicznością jest średnio silniczek lubi sobie wypić w cyklu mieszanym ok 10L na trasie 8L w mieście przy ciężkiej nodze to i 12 wychla.
5,0
Stosunek jakość/cena
wszystko na +
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak usterek
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak usterek
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TD 87KM 64kW
[l/100km]