silnik bardzo dobry, pracuje równo, po nagrzaniu nie słychać praktycznie klekotu, bardzo elastyczny, ciągnie od samego dołu, bardzo mała turbo dziura, większość osobówek z silnikami do 1.6 nie ma praktycznie szans. Nie wiem jakie przyspieszenie ma do setki ale bez ładunku wciska w fotel.
3,0
Skrzynia biegów
mechanizm zmiany biegów jest przy kierownicy jak w trabancie, jednak nie jest to problemem, biegi wchodzą bardzo ładnie z tym, że czasami mam problemy z wrzuceniem wstecznego. Jak już wcześniej ktoś wspominał, brakuje mu 6 biegu.
4,0
Układ jezdny
Auto wydaje się być wąskie i wywrotne, jednak prowadzi się doskonale, świetnie trzyma się na zakrętach jeszcze nigdy mnie nie zaskoczył. Zimą przydałaby się blokada tylnego mostu, bo bez zimówek jeździ się ciężko. Zawieszenie od nowości nie robione i zero stuków czy wycieków z amorków.
Komfort
3,0
Widoczność
Wersja na pół przeszkolona, nie mam zastrzeżeń, świetne lusterka o dużej powierzchni bardzo ułatwiają cofanie, bardzo dobre światła mijania i drogowe.
3,0
Ergonomia
Jak to w japońcu, wszystko szare smutne i bez polotu ale na swoim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie bardzo dobre, latem cierpię na brak klimy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ogrom jak na takiego busika, chyba najwięcej w swojej klasie.
3,0
Wyciszenie
tylny most jest głośny ale idzie przywyknąć.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
części dość drogie np. kompletny rozrząd ok 700 zł, świece żarowe 100 zł sztuka, ale w samochodzie kompletnie nic się nie dzieje. Spalanie w granicach 9l.
5,0
Stosunek jakość/cena
za te pieniądze zdecydowanie polecam tego dostawczaka. Vw T4 z tego samego rocznika jest 2 razy droższy, a czy lepszy? wątpię.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
tylko żarówki
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TD 87KM 64kW
[l/100km]