Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi L200 VI

RB, 10 miesięcy temu
Silnik 2.2 Diesel 150KM 110kW
Rok produkcji 2021
Przebieg: 40 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Mitsubishi L200 VI 2.2 Diesel 150KM 110kW od 2019 - Oceń swoje auto
3,79
7% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
3,0
Całokształt
Dziwny samochód. Bardzo dobry układ jezdny (super select) nieosiągalny dla innych producentów. Do tego za słaby i bardzo nieelastyczny silnik 4N14. Chip od dealera Steinbauer na niby 185 KM i 502 Nm. Wyjątkowo mułowaty przy ruszaniu, potem na autostradzie ciągnie jak wściekły. Bez sensu. Skrzynia biegów automatyczna bardzo wolna i poszarpuje od nowości. Niby został wgrany do skrzyni nowy soft u dealera, ale dało tylko to, że nie szarpie przy wrzucaniu D i R. Spalanie bardzo duże. Zarówno w mieście, jak i na autostradzie. Tylko powolna jazda za miastem daje naprawdę małe spalanie. Wnętrze bardzo wygodne (fotele) i bardzo ergonomiczne wg mnie. Świetna kierownica (przyciski i funkcje). System audio przeciętny. Wyświetlacz na desce rozdzielczej bardzo słaby, jak w budżetowym aucie sprzed 10 lat (jak to zresztą w większości japończyków). Głupie rozwiązania - szyby w ogóle nie działają bez stacyjki. Ani nie otworzysz, ani nie domkniesz. W każdym niemieckim aucie sprzed 20 lat domykają się z kluczyka. Tutaj - nie. Dobre zawieszenie i prowadzenie - lepsze wg mnie od wszystkich innych pickupów, jakimi jeździłem. Słaba widoczność do tyłu. Brak zabezpieczenia antykor ramy. Trzeba zrobić samemu od razu. Najgorsze 2 rzeczy - słabo się zbiera przy ruszaniu i dużo pali. Po zakorkowanym mieście do 12,5 litra. Na autostradzie nawet ponad 11 litrów. Przy bardzo spokojnej jeździe na autostradzie da się zejść do 8, poza miastem nawet do 6, ale to 50-70km/h albo za tirami.
Wrażenia
3,0
Silnik
Słaby, bardzo mułowaty z dołu, mimo chipa.
3,0
Skrzynia biegów
Wolna, poszarpuje.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobry.
3,0
Karoseria
Cienki lakier, brak zabezpieczenia ramy.
Komfort
3,0
Widoczność
Słaba do tyłu.
5,0
Ergonomia
Bardzo dobra, bardzo wygodne fotele.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Siermiężne działanie klimatyzacji, głośna, słabo odparowuje przednią szybę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wygodnie i sporo miejsca.
4,0
Wyciszenie
Dobre, zwłaszcza przy wyższych prędkościach dość cichy.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części raczej drogie - jak to wszystkich pickupów.
3,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze niestety niewystarczająca.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie dzieje, nic nie psuje. Jakiś czujnik padł na gwarancji, natychmiast wymieniony.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 Diesel 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi L200 VI