Samochód, jako roboczy sprawdził się idealnie. Zawsze wywiózł z mnie z błota w które wjechał. Nie licząc pustaków,betonu i więźby na dach, przywiózł wszystkie materiały na budowę domu. Na długich trasach jest uciążliwy,ale to jest wół roboczy a nie limuzyna, trzeba o tym pamiętać. Auto, pomimo swej swej masy, dość dynamiczne, a po założeniu instalacji LPG zyskał jeszcze więcej. Moment obrotowy pozwala holować 3,5t na haku i czuć to tylko po apetycie na paliwo. Polecam
Wrażenia
5,0
Silnik
Trochę głośny,ale elastyczny, pozwala na wiele. W terenie pali dużo,ale to normalne.
5,0
Skrzynia biegów
Najlepsza skrzynia na rynku, nie wie,że ma się zepsuć.
4,0
Układ jezdny
Jak na ciężarowe auto dość przyjemny. Pozwala mocno przesadzić z ładowaniem paki.
5,0
Karoseria
Bez uwag.
Komfort
3,0
Widoczność
Trzeba bardzo dbać o czystość luster zewnętrznych,ale można się przyzwyczaić.
3,0
Ergonomia
Jak na ciężarowe ok, ale schowki mogłyby być bardziej dostępne.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja nie radzi sobie przy wysokich temperaturach.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zasadniczo ciasny, głównie z tyłu.
2,0
Wyciszenie
Jak na ciężarowe, to nie ma co narzekać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Cały czas serwisuje auto w ASO. Serwisy sprawiają się do wymiany elementów eksploatacyjnych.
4,0
Stosunek jakość/cena
Najtańszy w swojej klasie, a wyposażenie niezwykle.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jest klika elementów w kabinie, które w wyniku wibracji lubią się odkręcić, co jakiś czas trzeba po prostu wziąć śrubokręt i dokręcić wkręty.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auto, regularnie serwisowane, nie zawiodło do tej pory ani razu. Przy przeglądzie okresowym wymienione sworznie w zawieszeniu i chłodnica klimatyzacji
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 181KM 133kW
[l/100km]